کد خبر : 1232586 | 17 فروردين 1394 ساعت 16:56 | 27.5K بازدید | 0 دیدگاه

نشات اکرم رسماً از دنیای فوتبال کناره‌گیری کرد

نشات اکرم ستاره 32 ساله تیم ملی فوتبال عراق و باشگاه اربیل کردستان، رسما از فوتبال کناره‌گیری کرد.

نشات اکرم رسماً از دنیای فوتبال کناره‌گیری کرد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، نشات اکرم ستاره تیم ملی عراق و باشگاه اربیل کردستان اعلام کرد که رسما از فوتبال کناره‌گیری کرد. اکرم این پیام خود را طریق صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی فیس‌بوک اعلام کرد و توضیح داد: من تصمیم نهایی‌ام را درباره کناره‌گیری از فوتبال گرفته‌ام. من می‌خواهم بقیه عمرم را به تنهایی و در واقع در کنار خانواده‌ام بگذرانم. می‌خواهم تنها باشم. من در دوران بازیکنی‌ام به پیروزی‌ها و شکست‌های فراوانی برخوردم و تجربیات فراوانی به دست آوردم. من از همه کسانی که من را آموزش دادند و تربیت‌های فوتبالی دادند سپاس و تشکر می‌گویم.

اکرم در ادامه گفت: نسبت به همه کسانی که من را پشتیبانی کردند تا به این جا برسم، سپاسگذارم. تشکر ویژه‌ام را تقدیم به همه همبازی‌ها و دوستان و غیر دوستان ورزشی‌ام می‌کنم.

اکرم سالیانی را در تیم الشرطة بغداد گذراند و در کنار این تیم به قهرمانی در لیگ هم دست یافت.

نشات اکرم در فصل 10-2009 به همراه تیم توئنته هلند به مقام قهرمانی در لیگ برتر هلند رسید. همچنین او به همراه تیم فوتبال الغرافه قطر به مقام قهرمانی در مسابقات لیگ ستارگان قطر و جام امیر قطر دست یافته است.

نشات اکرم در سال 2002 با تیم ملی عراق به قهرمانی در غرب آسیا رسید. او همچنین با این تیم قهرمان جام ملت‌های آسیا در سال 2007 شد.

تیم ملی فوتبال عراق در سال 2007 از نظر مجله ورلد ساکر به عنوان برترین تیم سال جهان برگزیده شد.

دیدگاه‌ها