کد خبر : 1232794 | 18 فروردين 1394 ساعت 16:39 | 33.3K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ به حلالیت طلبی گل‌محمدی

ضیایی: گذشته را فراموش کرده‌ام آقای گل‌محمدی

در تعطیلات نوروز؛ گل‌محمدی در گفت‌وگویی با ورزش سه، اعلام کرد که بین همه اهالی فوتبال از محمدحسین ضیایی، سرمربی سابق تیم صبا در زمان بازی یحیی در این تیم عذرخواهی کرده و حلالیت می‌ طلبد.

ضیایی: گذشته را فراموش کرده‌ام آقای گل‌محمدی
به گزارش "ورزش سه"، گل‌محمدی توضیح می‌ دهد؛ که در سال 87 در حمایت از یک بازیکن، ضیایی را مورد حمله تیمی و مشارکت در مخالفت غیراصولی بازیکنان قرار داده است. پاسخ ضیایی به این اظهارنظر گل‌محمدی، با کمی تاخیر به ورزش سه رسیده است.

ضیایی می‌ گوید: یحیی گل‌محمدی از بچه های با اخلاق فوتبال ما بوده و هست، من اتفاق سال 87 را فراموش کرده و از همه کسانی که با رفتارشان، حقی را ناحق کردند گذشته ام، 2 سال بعد از آن ماجرا، وقتی با یحیی گل‌محمدی در کلاس توجیهی و بازآموزی مربیان شرکت داشتیم، به او بابت عملکردموفقش در تیم نساجی تبریک گفتم که نشان دهنده این بود که آن ماجرا را فراموش کرده ام. حتی در ابتدای فصل که ذوب‌آهن خوب کار نمی‌ کرد، از طریق دوست مشترکی راه حل اشکالاتی را که به نظرم می‌ رسید، به او گفتم. اتفاقا یحیی گل‌محمدی یکی از بهترین شاگردان من در فوتبال بوده و همانطور که در دوران بازی شایستگی هایش را به نمایش گذاشت در دوران مربیگری هم نشان داد که یک مربی لایق است و آینده فوتبال ملی ما را هم امثال همین یحیی گل‌محمدی ها می‌ سازند. در پایان باید بگویم تو مربی بزرگی هستی و از موفقیت های تو همیشه خوشحال هستم.

دیدگاه‌ها