کد خبر : 1232930 | 19 فروردين 1394 ساعت 11:32 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

صاحب‌پناه: قهرمانی استقلال کمرنگ نشده است

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: همیشه ملاک قهرمانی یک تیم نیست بلکه وقتی تیمی بازی خوبی انجام می‌دهد نشان دهنده این است که تلاش صورت گرفته است.

صاحب‌پناه: قهرمانی استقلال کمرنگ نشده است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، کامران صاحب‌پناه در خصوص نتایج تیم فوتبال استقلال و شرایط این تیم اظهار داشت: به هر حال در فوتبال برد و باخت وجود دارد و نمی‌توان با یک شکست یا مساوی علیه تیم صحبت کرد. اگر مشکلی به وجود می‌آید نباید با دامن زدن به آن مشکل را دوباره تشدید کرد که اگر این اتفاق رخ بدهد دچار بحران خواهیم شد. زیبایی فوتبال به این است که نمی‌توان نتایج آن را پیش‌بینی کرد. احتمال دارد تیم قعر جدولی تیم صدرنشین را شکست دهد البته این موضوع بیشتر در ایران اتفاق می‌افتد.

وی ادامه داد: شما وقتی پسرتان در مدرسه نمره خوبی کسب نمی‌کند او را از درس خواندن که محروم نمی‌کنید تلاش می‌کنید او جبران می‌کند. در فوتبال مخصوصاً در ایران شانس هم وجود دارد. به هر حال در فوتبال ما عواملی از جمله آب و هوا زمین و مسائل دیگر دخیل است. اتفاقی نیفتاده است. 6 بازی دیگر باقیمانده است و احتمال دارد سایر تیم‌ها هم موفق نباشند.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا بازی با ذوب‌آهن آخرین دیدار امیر قلعه‌نویی روی نیمکت آبی‌پوشان در صورت عدم نتیجه‌گیری است، گفت:‌ما هم اکنون تیم سوم جدول هستیم و در صورتی که رقبا امتیاز از دست بدهند و ما هم بتوانیم امتیاز کسب کنیم در یکی دو بازی آینده می‌توانیم به صدر جدول برسیم، هنوز شانس قهرمانی ما کمرنگ نشده است. در کجای دنیا منطق این است که تیم سوم جدول و تیمی که در کورس قهرمانی است با یک برد و باخت کادر فنی‌اش جابه‌جا شود؟

وی افزود: نتایج تیم بد نبوده است همیشه ملاک قهرمانی نیست، چطور وقتی که تیم 5-6 بازی پشت سر هم به پیروزی می‌رسید کسی چیزی نمی‌گفت، مطرح کردن این موارد حاشیه‌سازی است. با قدرت کادر فنی به کار خود ادامه می‌دهد و تا پایان فصل این حمایت صورت خواهد گرفت.

صاحب‌پناه در مورد اینکه آیا برای فصل آینده هم از امیر قلعه‌نویی حمایت صورت خواهد گرفت، تأکید کرد: هنوز در مورد فصل آینده وضعیت هیأت مدیره باشگاه هم معلوم نیست. باید ببینیم چه تصمیمی گرفته می‌شود. نمی‌توان در مورد کادر فنی تصمیم گرفت، حرف زدن در مورد آن هم منطقی نیست زیرا مسائلی در خصوص خصوصی‌سازی مطرح می‌شود و باید ببینیم سرنوشت باشگاه چه خواهد شد.

وی در مورد اینکه خصوصی‌سازی استقلال به کجا کشیده شده تأکید کرد: اراده مسئولین بر این است که این خصوصی‌سازی انجام شود. باید شرایط فراهم شود و خصوصی‌سازی به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس کمک خواهد کرد. حالا هرکسی یک راهکاری دارد من به عنوان تصمیم‌گیرنده این بحث نیستم. شاید نظر من یک چیز دیگر باشد اما باید ببینیم مسئولین چه تصمیمی می‌گیرند. خوب یا بد بودن نظرمان به خودمان مربوط می‌شود.

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در مورد جلسه هیأت مدیره آبی‌پوشان تصریح کرد: روز گذشته این جلسه برگزار شد و ابهامات در صورت‌های مالی که سال گذشته هنوز حل و فصل نشده بود، مورد بررسی قرار گرفت. همچنین در خصوص اتفاقات سال گذشته استقلال صحبت‌هایی انجام شد و به خاطر اینکه اولین جلسه در سال جدید بود اعضاء دیدار تازه کردند.

وی در مورد اینکه آیا سبک‌دست به عنوان عضو هیأت مدیره اضافه شده است، گفت: او همان ابتدا هم می‌توانست به هیأت مدیره استقلال اضافه شود، به نظرم حضورش می‌تواند به باشگاه کمک کند و حالا باید ببینیم او می‌پذیرد یاخیر؟

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال در مورد اینکه کرار قرار است روز شنبه در جلسه کمیته اخلاق حاضر شود، گفت:‌ واقعاً‌ وضعیت کنونی کرار را نمی‌دانم. این بازیکن با ما قرارداد بسته حالا با فرهنگ و شخصیت متفاوت در ایران زندگی می‌کند که تطابق با فرهنگ ما ندارد. حالا او صحبتی می‌کند که در فرهنگ ما و زبان مادری ما پسندیده نیست،‌آیا پولی که باشگاه استقلال به او می‌دهد حق ملت و مردم ما نیست؟! اگر چنین چیزی هست باید حداکثر استفاده را از او ببریم نه اینکه خودمان کاری کنیم او را به حاشیه ببریم.

وی ادامه داد: خود کرار تلاش می‌کند از 30 بازی 10 بازی انجام ندهد! حالا نمی‌گویم خودش به دنبال این مسائل است ولی نباید ما هم کمک کنیم که چنین اتفاقی رخ بده.د به نظرم مقداری باید راهنمایی و تذکر انجام داد نه اینکه برخورد قهری صورت بگیرد. زمانی که ما او را محروم می‌کنیم او هم مدعی می‌‌شود که خودش قصد بازی کردن داشته اما از طرف شما محروم شده‌ام.

دیدگاه‌ها