کد خبر : 1233982 | 24 فروردين 1394 ساعت 10:29 | 25.5K بازدید | 0 دیدگاه

رسیدگی به نتایج، وظیفه افشارزاده است نه هیات مدیره!

تکلیف مربی استقلال با مدیران بعدی است

کامران صاحب پناه رییس هیات مدیره باشگاه استقلال معتقد است که تحت هر شرایطی امیر قلعه نویی تا پایان فصل سرمربی استقلال خواهد ماند.

تکلیف مربی استقلال با مدیران بعدی است
صاحب پناه در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، گفت: تمام اخبار پیرامون اینکه در صورت نتیجه نگرفتن استقلال در دیدار مقابل ملوان، در هفته 26 امیر قلعه نویی تغییر می کند، صحت ندارد و شایعه است. چون عقل سلیم حکم می کند که وقتی تیمی در کورس است و تنها 5 بازی هم تا اتمام لیگ باقی مانده دست به ترکیب کادر فنی نزنیم.

صاحب پناه در مقابل حرفهای منصور پورحیدری مبنی بر اینکه استقلال هیچ کمیته فنی دارد، گفت: در هر صورت مسئول مستقیم رسیدگی به نتایج تیم آقای افشارزاده است و تا جایی که من می دانم در مصوبات هیات مدیره رسیدگی به نتایج تعریف نشده است. البته هیات مدیره می تواند در هر موردی نفوذ کند و پیرامون هر مطلبی نظر مشورتی بدهد.

او ادامه داد: اینطور نیست که مشکلت مالی و بحثهای واگذاری ما را نسبت به مسایل دیگر بی تفاوت کرده باشد. فوتبال 90 دقیقه است و لیگ هم 30 بازی دارد. هنوز 5 دیدار تا اتمام لیگ باقی مانده و در صورتی که به سوابق و تجربیات نگاه کنیم می بینیم که این امکان وجود دارد که برای تیمهای بالای استقلال در جدول هم اتفاقات مشابه از لحاظ از دست دادن امتیاز هم بیفتد مثل بازیهای دیروز که نتایج تیمها در جدول را تغییر داد.

وی افزود: گمانه زنی در مورد اینکه چه اتفاقی می افتد و چه تیمی قهرمان می شود هنوز سخت است. اما آنچه مسلم است اینکه آقای قلعه نویی با استقلال نتایج خوبی گرفته است و فوتبال هم قابل پیش بینی نیست. ما امیدوارم که استقلال هر چند راه سختی دارد اما قهرمانی را بدست آورد. کمترین کاری هم که می تواند انجام دهد به دست آوردن سهمیه آسیا است.

صاحب پناه در مورد اخبازی که مینی بر حضور پر ویز مظلومی در فصل آینده استقلال است، گفت: معلوم نیست که بعد از بحث واگذاری مدیران جدید استقلال با حضور چه کسانی در کادر فنی موافق هستند. تا این لحظه که با شما حرف می زنم برای با هیچ مربی برای فصل آینده صحبت نشده است. چون هنوز معلوم نیست ما هم در جای خودمان باشیم یا نه؟!

دیدگاه‌ها