کد خبر : 1234474 | 26 فروردين 1394 ساعت 18:56 | 43.7K بازدید | 0 دیدگاه

فولاد خوزستان قهرمان ایران شد

فولاد خوزستان را می توان نمونه منحصر به فرد باشگاهداری در فوتبال ایران دانست. تیمی که در یک رده قهرمان شده و در 6 رده دیگر مدعی کسب عنوان قهرمانی است.

فولاد خوزستان قهرمان ایران شد
به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان از معدود باشگاه هایی است که به تیمهای پایه خود اهمیت می دهد. مدیران فولاد حمایت از تیم زیر 13 سال تا تیم بزرگسالان را در دستور کار قرار داده اند و هم اکنون نتیجه اش را می بینند. جدا از چرخه بازیکن سازی برای تیم بزرگسالان فولاد، تیمهای رده های پایه این باشگاه انواع و اقسام قهرمانی ها را کسب می کنند و از جمله تیمهای قدرتمند لیگ های پایه کشوری به شمار می روند.

تیم امید فولاد امروز با تساوی مقابل تراکتورسازی موفق شد عنوان قهرمانی لیگ امیدهای کشور را کسب کند. تیم جوانان فولاد در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ جوانان کشور با فاصله چهار امتیاز نسبت به سپاهان در صدر جدول قرار دارد.تیم نوجوانان فولاد با برتری 4-0 برابر سپاهان اصفهان توانست قهرمان ایران شود.
تیم زیر 13 سال فولاد هم بعد از گذشت 5 هفته از مسابقات کشوری، با 11 امتیاز صدرنشین گروه الف است و یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی محسوب می شود. تیم فوللاد نوین هم در لیگ یک فوق العاده ظاهر شده و بخت اصلی صعود از گروه الف مسابقات و حضور در لیگ برتر است. تیم اصلی فولاد هم در لیگ برتر یکی از مدعیان قهرمانی است و همچنان تنه به تنه نفت و تراکتورسازی جرکت می کند.

فولاد نمونه واقعی باشگاهداری است. باشگاهی که 7 تیمش در آستانه کسب عنوان قهرمانی در کشور هستند. از زیر 13 سال تا تیم بزرگسالان.

دیدگاه‌ها