کد خبر : 1234982 | 29 فروردين 1394 ساعت 17:15 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با AS

کامنی: به برنابئو می رویم تا پیروز شویم

رئال مادرید امشب جدال حساس و البته دشواری را مقابل مالاگا در پیش دارد و هر غفلتی ممکن است باعث متوقف شدن کهکشانی ها در خانه شود.

کامنی: به برنابئو می رویم تا پیروز شویم
به گزارش "ورزش سه"، مالاگا در این فصل نشان داده که مقابل تیم های قدرتمند، بدون ترس بازی می کند. آنها 4 امتیاز ار بارسا گرفته اند و هفته گذشته نیز اتلتیکو را 2-2 متوقف کردند. رئال در بازی رفت نیز با دشواری موفق شد 2-1 بر مالاگا غبله کند.

کارلوس کامنی، دروازه بان کامرونی مالاگا که در بازی رفت، بارها رونالدو را در امر گلزنی ناکام گذاشت به AS گفت:" واضح است که هدفمان کسب یک نتیجه خوب در برنابئو است. برای پیروزی به مصاف رئال می رویم. نه از رئال که از هیچ تیمی نمی ترسیم. امشب حداکثر توانمان را در زمین خواهیم گذاشت."

کامنی در مورد دشواری مقابله با رونالدو و بیل گفت:" من وقتی وارد زمین می شوم به بازیکنان مقابلم توجهی ندارم و تمام تمرکزم روی بازی و توپ هایی است که به سمتم می آید. درست است که اکثر دروازه بانها در برنابئو گلباران می شوند ولی اگر کارت را خوب انجام دهی، این اتفاق برای شما نمی افتد.
رئال بازی های زیادی را در هفته های اخیر انجام داده اما مطمئنم که سرحال و با تمام وجود مقابل ما قرار می گیرد. هدف ما ششم شدن در جدول و رفتن به لیگ اروپاست و برای رسیدن به این مهم، باید در مادرید نتیجه خوبی بگیریم."

دیدگاه‌ها