کد خبر : 1235491 | 01 اردیبهشت 1394 ساعت 12:04 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

فولادنوین لایق صعود به لیگ‌برتر بود

سیف‌الدینی: فوتبال پاک است، بعضی افراد ناپاکند

مدیرعامل مس کرمان گفت: بعضی از دوستان دائم می‌ گویند فوتبال ناپاک است، اما بیشتر از 20 سال است که در همین فوتبال ناپاک امرار معاش می‌ کنند.

سیف‌الدینی: فوتبال پاک است، بعضی افراد ناپاکند
به گزارش "ورزش سه"، امیررضا سیف‌الدینی نظر خود را راجع بازی های تیم مس کرمان، برخی صحبت های انجام شده درباره این و تیم مسائل و دیگر اینگونه بیان کرد:

برای فولادنوین بسیار خوشحالم

من در ابتدا به فولادنوین تبریک می‌ گویم، بازی بسیارخوبی بود، فولادی ها تیم بسیار خوب و جوانی دارند با یک کادرفنی کاربلد و فکر می‌ کنم که مجموعه فولاد با سرمایه گذاری روی جوان ها و ساختن اینچنین تیمی، نشان دادند که بسیار هدف دار پیش می‌ روند واین اتفاق بسیار قابل احترام است. با توجه به شرایط جدول هم آنها شانس صعود مستقیم داشتند و هم ما، اما در بازی آنها کم اشتباه تر ظاهر شدند و توانستند نتیجه بازی را به نفع خودشان تمام کنند. امروز تیم ما کار خودش را کرد اما بهرحال فوتبال همین است، تیمی می‌ برد و تیمی دیگر می‌ بازد. تیم ما 9 بازی پرفشار داشت و در نهایت به این جای جدول رسید.

بعضی دوستان بلدند با حرف هایشان روی همه چیز تاثیر بگذارند

متاسفانه برخی دوستان، مسائلی را حول و حوش تیم ما ایجاد، افرادی هستند که سال هاست در این فوتبال حضور دارند و می‌ دانند چگونه باید باید روی همه چیز تاثیر بگذارند و با صحبت هایشان هم اخیرا شرایطی را به وجود آوردند که در بازی دیروز تیم ما، حداقل روی داور بسیار تاثیر گذاشته بود، البته متاسفانه این حرف های پشت سر تیم ما، از هفته چهارم دور برگشت مسابقات شروع شده، چیز جدیدی نیست و کاملا هم برای ما تکراری است.

هدف گذاری ما، حضور در پلی آف بود

همانطور که آقای میثاقیان گفتند، ما قصد نداشتیم درباره جایگاهمان در جدول احساسی برخورد کنیم، ما با صدر جدول 12 امتیاز اختلاف داشتیم، با صحبت های منطقی که با یکدیگر داشتیم به این نتیجه رسیده بودیم که هدف مان حضور در پلی آف باشد و خداراشکر تا اینجا هم همه چیز به خوبی و طبق برنامه پیش رفته و دنبال این هستیم که با موفقیت در بازی آینده و در برابر آلومینیوم بتوانیم به هدف مان برسیم.

حضور بعضی تیم ها باعث پیشرفت فوتبال می‌ شود

حضور برخی تیم ها در لیگ‌برتر، باعث پیشرفت فوتبال ایران می‌ شود، به طور مثال خوشحال کننده است که تیمی مانند فولادنوین به لیگ‌برتر صعود می‌ کند، برای اینکه این تیم همه چیزش حرفه ایست، اما متاسفانه تیم هایی هستند که حتی برای ایاب و ذهاب و زمین و هتل و اینجور مسائل دچار مشکل هستند، مشخص است که حضور این تیم ها در لیگ‌برتر کمکی به فوتبال ما نمی‌ کند.

از کادرفنی رضایت کامل داریم

با توجه به مشکلاتی که در نیم فصل اول داشتیم، کادرفنی و تیم در نیم فصل دوم خوب کردند و توانستند تیم را تا رده دوم جدول بالا بیاورند، کادرفنی در نیم فصل دوم بسیار مثمر ثمر عمل کردند و تمام شرایط تیم را در نظر داشتند و باعث موفقیت مس شدند، ما از آنها رضایت داریم و خوشحالیم که در خدمت دوستان هستیم.

مدیری که به تیمش بپردازد وقت جوسازی برای تیم های دیگر را ندارد

وقتی مدیری، وظایفش را به نحو احسن انجام بدهد و به جای حرف درآوردن برعلیه تیم های دیگر، این ریزبینی ها را در قبال تیم خودش داشته باشد دیگر وقتی ندارد که بخواد به تیم های دیگر بپردازد، برایتان مثالی می‌ زنم، در یکی بازی های ما بازیکنی با خطا، ما را صاحب یک ضربه پنالتی کرد، چقدر برای ما حرف درست کردند اما همان بازیکن در بازی با حریف ما، بر اشتباهی سهوی به خودشان گل زد! حالا این درست که بیاییم جوسازی کنیم؟ یا مثلا می‌ گویند چرا مسی ها در دقیقه 80 تا 90 گل می‌ زنند! در بازی دیروز ما در دقیقه 82 از روی نقطه پنالتی گل خوردیم و شانس صعود مستقیم را از دست دادیم، ما اگر توانایی داشته باشیم، حریفمان را شکست می‌ دهیم اگر، نتوانستیم که دیگر نباید جوسازی کنیم. اصلا چرا باید بعد از 90 دقیقه بازی، به داوری و پنالتی و تماشاگران و زمین و زمان گیر بدهیم؟

فوتبال ناپاک نیست، بعضی از افراد حاضر در آن ناپاک هستند

به عنوان سخن آخر بگویم که بعضی از افراد هستند که دائم می‌ گویند فوتبال ناپاک است و در همین فوتبال ناپاک بیشتر از 20 سال است که دارند امرار معاش می‌ کنند، بنده سه ماه است که وارد این فوتبال شدم و به محض اینکه احساس کنم ناپاک از آن بیرون می‌ روم اما آقایان 20 سال است که می‌ گویند ناپاک است و همینطور هم به ماندنشان ادامه می‌ دهند.

اما من می‌ گویم، نخیر! فوتبال ما ناپاک نیست، برخی آدم های ناپاک را باید از آن بیرون انداخت تا فوتبال تمیز شود.

دیدگاه‌ها