کد خبر : 1235646 | 01 اردیبهشت 1394 ساعت 22:46 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای نایب رئیس باشگاه موناکو

موناکو: یونایتدهنوز در موردفالکائو تصمیمی نگرفته

رادامل فالکائو تابستان گذشته با قراردادی قرضی به ارزش 6 میلیون یورو از موناکو با منچستریونایتد پیوست. در قرارداد این مهام کلمبیایی قید شده که یونایتد می تواند با پرداخت 55 میلیون یورو، این بازیکن را بصورت قطعی خریداری کند.

موناکو: یونایتدهنوز در موردفالکائو تصمیمی نگرفته
به گزارش "ورزش سه"، پس از انتقال فالکائو به منچستریونایتد، کمتر کسی تصور می کرد که این بازیکن، عملکردی ضعیف در این باشگاه داشته باشد اما عملا اینگونه شده و فالکائو در 22 مسابقه خود در لیگ برتر انگلیس، تنها 4 گل برای یونایتد به ثمر رسانده است.مساله ای که مدیران شیاطین سرخ را در مورد آینده او با تردید مواجه ساخته است.

وادیم واسیلیف، نایب رئیس باشگاه موناکو در همین رابطه به خبرنگاران گفت:" من یکشنبه گذشته با مدیران منچستریونایتد جلسه ای داشتم و آنجا بود که متوجه شدن آنها هنوز در مورد فالکائو به جمع بندی نهایی نرسیده و تصمیمی برای آینده او نگرفته اند. این بهترین فصل فالکائو نیست و مدیران یونایتد را درک می کنم. آنها البته تا پایان فصل این فرصت را دارند تا تصمیم نهایی را اتخاذ کنند. ما با هیچ باشگاهی در مورد فالکائو مذاکره ای نداشته ایم و همه چیز به تصمیم نهایی باشگاه منچستریونایتد بستگی دارد."

دیدگاه‌ها