کد خبر : 1236020 | 04 اردیبهشت 1394 ساعت 10:57 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

محمدرضایی:لطیفی‌من‌راباتستی‌هااشتباه‌گرفت

درحالی که علی لطیفی ادعا کرده بود عباس محمدرضایی را خودش در نیم فصل دوم به راه آهن آورده بعدا بهادر عبدی اعلام کرد که این بازیکن به خواسته او به راه آهن آمده و محمدرضایی مورد دوم را تایید می کند.

محمدرضایی:لطیفی‌من‌راباتستی‌هااشتباه‌گرفت
به گزارش "ورزش سه"، عباس محمدرضایی در این رابطه گفت: من وقتی سر تمرین راه آهن رفتم لطیفی من را نمی شناخت چه برسد به اینکه من را به راه آهن اورده باشد و به من می گفت برو با بازیکنان تستی تمرین کن! من را با آن ها اشتباه گرفته بود. من با بهادر صحبت کردم و او به من گفت که اگر می توانی به راه آهن بیا و به تیم ما کمک کن ، که من هم آمدم ،من و بهادر خیلی وقت است که بچه محل یکدیگریم،درضمن از اول هم قرار بود من بخاطر مسائل خانوادگی به تهران بیاییم ،از چند تیم تهرانی دیگر هم پیشنهاد داشتم اما آن ها هرچقدر تلاش کردند تا روز آخر نقل و انتقالات نتوانستند قرارداد من را ثبت کنند و در نهایت به راه آهن آمدم.

او در مورد دیدار با سپاهان ادامه داد: ما از لحاظ فنی هیچ مشکلی نداریم و می توانیم بدون داشتن هیچ مشکلی در برابر این تیم قرار بگیریم ،در کل 4 بازی باقی مانده است و ما هیچ جای اشتباهی نداریم و باید هرطور شده در این مسابقات امتیاز لازم را بگیریم و استارت این کار را از امروز بزنیم.

هافبک راه آهن با اشاره به مشکلات داوری که در این مدت تیمشان را اذیت کرده افزود: ما در چند بازی اخیر واقعا از قضاوت های داوری ضربه خورده ایم ما نمی خواهیم آن ها به نفع ما سوت بزنند فقط می خواهیم که به حق سوت بزنند،در بازی قبلی مان با استقلال خوزستان هر دو گل حریف باید مردو اعلام می شد.در بازی با تراکتور و پرسپولیس هم اشتباهات داوری خیلی به ضررممان بود،جالب اینجاست که برنامه 90 هم این اشتباهات را تایید می کند اما روی ان مانور زیادی داده نمی شود چون تیم ما استقلال یا پرسپولیس نیست باید سرش بریده شود؟ خواهش من از کمیته داوران این است که کمی بیش تر به این مسائل توجه کند.

دیدگاه‌ها