کد خبر : 1236323 | 05 اردیبهشت 1394 ساعت 16:12 | 23.5K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با AS

لادروپ: غیبت مودریچ مقابل یووه حس خواهد شد

مایکل لادروپ، اسطوره دانمارکی فوتبال که در حال حاضر سرمربیگری لخویای قطر را بر عهده دارد شانس رئال مادرید مقابل یوونتوس برای رسید به فینال چمپیونزلیگ را اندکی بالاتر می داند.

لادروپ: غیبت مودریچ مقابل یووه حس خواهد شد
به گزارش "ورزش سه"، لادروپ که سابقه بازی برای یوونتوس، بارسلونا و رئال را در کارنامه دارد، در مصاحبه با AS، در مورد برخورد رئال و یوونتوس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان گفت:" به نظر می رسید که بین 4 تیم حاضر در نیمه نهایی، یوونتوس ضعیف ترین تیم باشد و همه دوست داشتند که به این تیم برخورد کنند.
البته فقط روی کاغذ این چنین است. من فکر می کنم که یووه می تواند شگفتی ساز باشد؛ با داشتن بازیکنان باتجربه ای چون بوفون، پیرلو و کیه لینی و نیز بازیکنان بااستعداد و باانگیزه ای چون ویدال، موراتا و پوگبا.
همانطور که ندود گفت، یوونتوس کار را برای رئال مشکل خواهد کرد. رئال نباید فکر کند که مسیر ساده ای برای رسیدن به فینال دارد. ایتالیایی ها تیم هایی رقابتی و سختکوش هستند که تا ثانیه آخر در زمین می جنگند. شک ندارم که بازی دشواری برای رئال خواهد بود.
اینکه بازی برگشت در مادرید است، برای رئال یک مزیت محسوب می شود و اگر بیل و بنزما به این بازی برسند، من شانس رئال را اندکی بالاتر می بینم. آنها مودریچ را برای این بازی نخواهند داشت و فکر می کنم غیبتش در روز بازی با یوونتوس حس خواهد شد. رئال بدون 4 بازیکن مهمش مقابل اتلتیکو دچار دردسر شد."

دیدگاه‌ها