کد خبر : 1236339 | 05 اردیبهشت 1394 ساعت 16:25 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

در نشستی خبری

گارسیا: ژروینیو مقابل اینتر بازی می کند

اینتر و آ اس رم امشب از هفته 32 سری آ در ورزشگاه سن سیرو دیدار حساسی را برگزار خواهند کرد.

گارسیا: ژروینیو مقابل اینتر بازی می کند
به گزارش "ورزش سه"، اینتر در 4 بازی خانگی قبلی خود پیروز نشده و در صورت توقف مقابل رم، یک بار دیگر به رکورد منفی در این زمینه (سال 2012)، خواهد رسید.همچنین آنها از فوریه 2011 موفق به شکست دادن رم نشده اند.
در سوی دیگر، رم که جدی ترین تعقیب کننده یوونتوس برای قهرمانی محسوب می شد، پس از کسب 10 تساوی در 14 مسابقه اخیر خود، از کورس قهرمانی خارج شد و حالا با 15 امتیاز اختلاف از یووه، به علت تفاضل گل پایین تر، پس از لاتزیو در رده سوم جای دارد.

رودی گارسیا سرمربی رم در نشست خبری این بازی گفت:" ما در این فصل در بازی های مهمی که شانس کمتری برای پیروزی داشتیم، موفقتر عمل کرده ایم و امشب نیز باید همین مساله را مقابل اینتر نشان دهیم. در بازی هایی چون چزنا، ناپولی و تورینو، نمایش بسیار خوبی از بازیکنان تیمم دیدم. برای برتری بر اینتر باید مثل همان سه بازی ظاهر شویم. به پیروزی بر این تیم نیاز مبرم داریم و باید اینتر را شکست دهیم."

رم برای این بازی می تواند از پیانیچ و جروینیو که مصدوم بودند استفاده کند. گارسیا در همین رابطه گفت:" با هردوی این بازیکنان صحبت کردم و آنها نظر مرا تایید کردند. همانطور که فکر می کردم،پیانیچ و جروینیو، 100 درصد آماده بازی هستند. هر دو، بازیکنانی ارزشمند برای تیم هستند و بر کیفیت ما خواهند افزود.حضور این دو مقابل اینتر بهترین تصمیم برای تیم خواهد بود."

دیدگاه‌ها