کد خبر : 1237211 | 09 اردیبهشت 1394 ساعت 14:16 | 35.1K بازدید | 0 دیدگاه

کاردوست: استقلال متفاوتی خواهید دید

هافبک استقلال خوزستان از انگیزه‌های تیمش برای پیروزی برابر سپاهان می‌گوید.

کاردوست: استقلال متفاوتی خواهید دید
به گزارش "ورزش سه"، رضا کاردوست که تیمش تلاش زیادی برای بقا در لیگ برتر دارد امیدوار است با پیروزی برابر سپاهان حکم بقای خود را امضا کنند.

هافبک دفاعی ‌آبی‌پوشان خوزستانی در مورد شرایط تیمش پیش از دیدار برابر سپاهان گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و آقای ویسی و کادر ایشان هم به خوبی سپاهان را آنالیز کرده‌اند و شناخت خوبی از آنها داریم.

وی ادامه داد: طی هفته‌های گذشته امتیازات زیادی را با بدشانسی از دست داده‌ایم و به دنبال برد برابر سپاهان هستیم تا ضمن حفظ سهمیه‌مان در لیگ برتر، توانایی واقعی‌مان را نیز نشان دهیم.

رضا کاردوست در ادامه درباره شانس بقای این تیم در لیگ برتر گفت: اگر منطقی نگاه کنیم ما بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتیم و چیزی از حریفان‌مان کم نداشتیم و در زدن ضربات آخر کمی بدشانس بودیم. اگر تمرکزمان را جمع کنیم مطمئنا در سه بازی آینده مطمئنا به نتایج خوبی دست خواهیم یافت و در دیدار برابر سپاهان هم استقلال متفاوتی را خواهید دید.

کاردوست در پایان گفت: بازیکنان باتجربه و با کیفیتی در ترکیب تیم‌مان داریم و این مساله باعث می‌شود به آینده استقلال امیدوار باشیم. تمام تمرکز ما این است که بتوانیم در حال حاضر امتیاز لازم برای بقا را کسب کنیم و مطمئنا آقای ویسی هم به خوبی روی شرایط تیم آگاهی دارد و می‌تواند به این اتفاق کمک کند.

دیدگاه‌ها