کد خبر : 1237287 | 09 اردیبهشت 1394 ساعت 19:27 | 24.3K بازدید | 0 دیدگاه

سیف‌الدینی:

صعود‌ مس‌ کرمان‌ یا مس رفسنجان‌‌ فرقی‌ ندارند

مدیرعامل باشگاه مس کرمان عنوان کرد مشاوران حقوقی باشگاه مس مشغول پیگیری تهمت های زده شده به فوتبال این استان هستند.

صعود‌ مس‌ کرمان‌ یا مس رفسنجان‌‌ فرقی‌ ندارند
به گزارش "ورزش سه"، امیررضا سیف الدینی در جواب صحبت های عنوان شده علیه این تیم گفت: کاملا مشخص است حرف و حدیث های پشت تیم ما از کجا مدیریت می‌ شود. تمام این ها فقط از یک جای خاص و یک آدم خاص است که با توجه به ضعفی که در کار خود داشت، این صحبت ها را مطرح می‌ کند و به گونه ای می‌ خواهد با این حرف ها کاستی های مدیریتی خود را پنهان کند. شما مطمئن باشید 11 بازی انجام شده ما به شکل های مختلف و از فیلترهای مختلف رد شده است.

وی در ادامه گفت: اگر قرار باشد 10 بازی مس کرمان مورددار  عنوان شود این توهین مستقیم به جامعه فوتبال است یعنی کمیته داوران مشکل دارد، ناظرین فدراسیون و سازمان لیگ که برگزارکننده اصلی این مسابقات هستند مشکل دارد. آقایان به راحتی تمام نهادهای فوتبالی را زیرسوال می‌ برند تا ضعف خود را پوشش دهند.

سیف الدینی ادامه داد: مجموعه مس چه در بخش اداری و چه فنی یا قدرت به کار خود ادامه می‌ دهند و برای این صحبت ها ارزشی قائل نیستند. این ها هم بدانند که باید روزی جوابگو باشند. ما پیگیری این قضیه هستیم و نیازی نمی‌ بینیم که نوع پیگیری خودمان را رسانه ای کنیم. تمام اسناد و مدارک از طریق مشاوران حقوقی ما پیگیری می‌ شود.

وی در ادامه گفت: از فوتبالی ها می‌ خواهم بازی ما با تیمی را ببینند که مدیرش این صحبت ها را مطرح می‌کند. در طول 90 دقیقه به جرات بیش از 4، 5 توپ به زمین ما نیامد. دروازه‌بان ما اصلا توپ را به دست لمس نکرد. جالب است که آن بازی را سالم می‌ داند و 10 بازی بعد ما را مورد دار می‌دانند. این صحبت ها هم منطقی نیست که چرا تیمی در دقیقه 80 تا 90 گل می‌ زند. افرادی سال هاست در فوتبال هستند از همین گل زدن در دقیقه 80 تا 90 به خیلی جاها رسیده اند.

سیف الدینی در پایان راجع به بازی پلی آف مسی ها با تیم هم خانواده شان گفت: مطمئنا هیچ مشکلی نخواهد بود. همین که از خانواده مس یک تیم به لیگ‌برتر صعود کند، جای خوشحالی دارد. حالا می‌خواهد مس کرمان باشد یا مس رفسنجان.

دیدگاه‌ها