کد خبر : 1237392 | 10 اردیبهشت 1394 ساعت 13:44 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

میرابی: راه آهن شایستگی ماندن دارد

با وجود اینکه راه آهن در انتهای جدول حال و روز خوشی را تجربه نمی کند، محسن میرابی مدافع با تجربه این تیم اعتقاد دارد کار به هفته آخر می‌کشد و راه آهن در لیگ باقی می ماند.

میرابی: راه آهن شایستگی ماندن دارد
محسن میرابی به خبرنگار "ورزش سه" می گوید: خب آن چیزی که در حال حاضر در جدول مشخص است این است که تیم ما در رده آخر جدول قرار دارد اما من عقیده دارم با توجه به بازی های رو در رویی که با تیمهای پایین جدول داریم قطعاً امتیازاتی را به دست می آوریم و در نهایت در روز آخر در لیگ می مانیم. راه آهن شایستگی ماندن را دارد تیمی که سالهای سال قدمت دارد و همیشه در امر بازیکن سازی موفق بوده امیدوارم در نهایت تیم راه آهن در لیگ به عنوان یک تیم تهرانی باقی بماند.

میرابی در مورد حضور فرهاد کاظمی در این تیم می گوید: خب آقا فرهاد کارنامه اش مشخص است و بعد از آمدنش هم شوک مثبتی به تیم داد. اما شرایط کلی تیم سخت و مشکلات زیادی دارد اما فکر کنم آقای کاظمی این شرایط را با تیم ذوب آهن یک بار تجربه کرده و موفق هم بوده است امیدوارم در راه اهن هم به موفقیت برسد و این تیم تهرانی را در لیگ نگه دارد.

مدافع راه آهن در پایان می‌گوید: لیگ امسال تحت تاثیر جام ملتها قرار گرفت، من فکر می‌کنم فصل بعد لیگ پویا تری را تجربه کنیم و رقابت حساس تری را شاهد باشیم اگرچه در کل کیفیت فوتبال رو به نزول است اما امیدوارم شرایط به وجود بیاید که لیگ فوتبالمان روز به روز بهتر و زیباتر برگزار شود و با برنامه ریزی درست و مشخص هواداران زیادی به ورزشگاه ها بیایند.

دیدگاه‌ها