کد خبر : 1237467 | 10 اردیبهشت 1394 ساعت 19:48 | 90K بازدید | 0 دیدگاه

نماینده بهنام پیشرو کیش:

تا اعلام برنده مزایده پرسپولیس هیاهو نمی‌کنیم

نماینده شرکت بهنام پیشرو کیش در خصوص شایعات مطرح شده در مورد مزایده باشگاه پرسپولیس توضیحاتی ارائه کرد.

تا اعلام برنده مزایده پرسپولیس هیاهو نمی‌کنیم
به گزارش "ورزش سه" از فارس، نماینده شرکت بهنام‌پیشرو کیش اظهار داشت: شرکت ما اعلام کرده تا زمانی که برنده مزایده از سوی سازمان خصوصی‌سازی اعلام نشده و کمیته سه نفره تعیین صلاحیت برنده را اعلام نکرده هرگز در مورد مزایده پیش‌داوری نمی‌کنیم و تابع تصمیم سازمان خصوصی‌سازی خواهیم بود.

وی افزود: سیاست ما پرهیز از هیاهو است همانطور که پیش از این آگاه بودید ما در کمتر از 100 روز 13 میلیارد تومان به پرسپولیس پرداخت کردیم اما به دلیل مشکلاتی که به وجود آمد قرارداد ما با این باشگاه یک طرفه ثبت شد اما از هیاهو پرهیز کردیم چون آرامش تیم برای ما مهم بود. در اسفندماه گذشته قرار بازگشت ما به باشگاه پرسپولیس بود و در سه نوبت 750 میلیون تومان به این باشگاه پرداخت کردیم که کمتر کسی از آن باخبر شد.

نماینده خریدار باشگاه پرسپولیس تأکید کرد: حرف‌های زیادی برای گفتن داریم طی مدت فعالیتمان در این باشگاه به جز سه مورد که ضرورت زیادی داشت دنبال مصاحبه و کارهای رسانه‌ای نبودیم و اکنون هم احساس می‌کنیم که باید عنوان کنیم برخلاف اخبار مطرح شده نماینده ما در روز مزایده به هیچکس از جمله آقای عابدینی اعلام نکرده که سپرده شرکت ما مشکل داشته و هرگز حرفی در مورد این موضوعات و مشابه آن با آقای عابدینی نداشته است. تعجب می‌کنیم که مدیری مثل آقای عابدینی برخی اظهارنظرها را به نقل از نماینده ما عنوان می‌کند البته ما برای او احترام قائلیم.

وی خاطرنشان کرد: در روز مزایده نماینده ما این حرف را نزده بلکه آقای عابدینی به نماینده بهنام پیشرو کیش یعنی عرفانیان اعلام کرده از طریق فردی به نام اسماعیل‌پور برای شما پیغام فرستادیم که بیاید با هم مذاکره کنیم اما نماینده شرکت ما گفته پیغامی از اسماعیل‌پور دریافت نکردیم ولی برای شما و شرکتی که در مزایده حضور پیدا کرده آرزوی موفقیت می‌کنیم. ما به دنبال هیاهو نیستیم اگر برنده مزایده شرکت ما باشد با افتخار و قدرت کار خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم که انتظارات هواداران و پیشکسوتان این تیم را برآورده کنیم و به طور حتم همه چیز را برای خانواده پرسپولیس تشریح می‌کنیم چون این حق هواداران است که بدانند اهداف ما چیست و چه برنامه‌ای داریم.

وی ادامه داد: اگر هم برنده مزایده شرکت دیگری باشد قطعاً برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنیم و پیام تبریک خود را ارسال خواهیم کرد و اگر هم از ما بخواهند به آنها کمک می‌کنیم. قطعاً برنده مزایده را سازمان خصوصی‌سازی اعلام می‌کند و ما منتظر آنها می‌مانیم و نمی‌خواهیم پیش‌داوری یا فضاسازی کنیم. باید بگوییم صحیح نیست برخی به نقل از کمیته سه نفره در مورد تأئید متقاضی قبل از اعلام نظر سازمان خصوصی‌سازی اظهارنظر کند. این کمیته قطعاً رئیس و سخنگو دارد و تعجب می‌کنیم برخی به جای آنها مسائلی را مطرح می‌کنند اگر برنده مزایده ما باشیم همه چیز را شفاف‌سازی خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها