کد خبر : 1237553 | 11 اردیبهشت 1394 ساعت 14:32 | 61K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز:

روزی که بارسا قهرمانی را در کوردوبا از دست داد

بارسلونا فردا در زمین کوردوبا دیدار حساسی پیش رو دارد و برای حفظ صدرنشینی، محکوم به پیروزی است.

روزی که بارسا قهرمانی را در کوردوبا از دست داد
به گزارش "ورزش سه"، زمین کوردوبا یادآور یک خاطره بسیار تلخ برای کاتالان هاست. فصل 1971-1972، آنها قهرمانی را در همین زمین از دست دادند. در آن فصل، به فاصله تنها دو هفته مانده به پایان لالیگا، رئال مادرید با دو امتیاز اختلاف از بارسلونا صدرنشین بود اما در جدال های رودررو، بارسلونا شرایط بهتری داشت.

رئال مادرید که در بازی قبل از دپورتیوو شکست خورده بود، باید به زمین اتلتیکو می رفت و بارسلونا نیز میهمان کوردوبا بود. سانتیاگو برنابئو، رئیس وقت باشگاه رئال مادرید، برای افزایش انگیزه در میان بازیکنان کوردوبا، برای بازیکنان این تیم مبلغی را به عنوان پاداش در صورت پیروزی بر بارسلونا درنظر گرفته بود.

در کوردوبا همچنین دو بازیکن رئال، "ویسنته دل بوسکه" و "فرمین"، بصورت قرضی بازی می کردند. نیمه اول دیدار اتلتیکو و رئال، 2-1 به نفع اتلتیکو خاتمه یافت؛ در حالیکه بارسا در زمین کوردوبا بدون گل مساوی به رختکن رفت.

در ابتدای نیمه دوم، داور بازی یک پنالتی مشکوک به نفع کوردوبا اعلام کرد و فرمین، بازیکن قرضی رئال، این پنالتی را به گل برتری کوردوبا تبدیل کرد. رئال در ویسنته کالدرون 4-1 شکست خورد و بارسا هم نتوانست گل خورده را جبران کند تا بهترین فرصت برای صدرنشینی را از دست بدهد.

در هفته پایانی نیز رئال مادرید، سویای سقوط کرده را شکست داد و قهرمان اسپانیا شد. 43 سال بعد، بارسا در شرایطی متضاد، به زمین کوردوبا خواهد رفت. این تیم 2 امتیاز از رئال پیش است ولی در بازی های رودررو، رئال شرایط بهتری دارد. آیا کوردوبا می تواند یک معجزه دیگر به نفع رئال مادرید رقم بزند؟

دیدگاه‌ها