کد خبر : 1238112 | 14 اردیبهشت 1394 ساعت 13:58 | 30.6K بازدید | 0 دیدگاه

قیمت پایه استقلال و پرسپولیس تغییر نمی‌کند

مزایده چهارم بعد از دربی با خریداران سرخابی

میرعلی اشرف پوری حسینی نامی است که به تازگی در دایره لغات ذهنی فوتبالدوستان ایرانی قرار گرفته است.

مزایده چهارم بعد از دربی با خریداران سرخابی
به گزارش "ورزش سه"، رئیس سازمان خصوصی سازی که در ماه های گذشته به عنوان مجری اصلی موضوع خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس معرفی شده امروز در جلسه مطبوعاتی واگذاری دو باشگاه، روز بیست و نهم اردیبهشت را به عنوان روز مزایده چهارم اعلام کرد. حرف های او در نشست مطبوعاتی را بخوانید:

مشکل شرکت استیل آذین، مشکل بانکی بود
شرکت استیل آذین حق دارد جزییاتی را به طور اختصار از ما بخواهد اگر قانع نشدند می‌ تواند اعتراض کنند. ما به افکار عمومی در همین حد توضیح می‌ دهیم در جلسه ای که با استیل آذین می‌ گذاریم این موارد را ریز بحث می‌ کنیم. من وقتی مستندات را دیدم قانع شدم زیرا من چیزی را بدون دلیل نمی‌ پذیرم. اگر قانع شدند که شدن اگر نه باز هم حق اعتراض دارند.

برای خرید استقلال خریدار خاصی در نظر نگرفته ایم
اگر چنین نیتی بود مزایده چهارم را برگزار نمی‌ کردیم، دوستان ملاحظه می‌ فرمایند که هیچ مزایده ای اینقدر شفاف برگزار نشده و ما مدت ها وقت گذاشتیم و ما 4 نفری را برای پرسپولیس شرکت کردند را جز به جز معرفی کردیم و نفر به نفر آنها را به رسانه ها نشان دادیم. دیدید که به جز یکی تمام شرکت کننده ها نماینده شان در مزایده حضور داشتند که آن یکی هم همه دیدند که بعدا به جلسه آمد.

شرایط مزایده چهارم
وقتی مزایده دوباره تکرار شود همه چیز از نو می‌ شود هر کسی می‌ تواند دوباره در مزایده شرکت کند. هیچ پیشنهاد پوچی وجود نداشت منتها 3 تا از این 4 شرکت کننده چون بار اول است در این مزایده شرکت می‌ کنند از جزییات مزایده خبر نداشتند چون پولشان خارج از کشور بود و پولشان دیر به حساب سازمان واریز شده بود اما حالا یاد گرفتند که 3 روز زودتر پولشان را واریز کنند. قانون محدودیتی برای تعداد شرکت کننده ندارد.

چرا مزایده چهارم بعد از دربی برگزار می‌ شود؟
دربی روز جمعه است واگذاری چهارم را بعد از لیگ انجام دادیم تا هیچ تاثیری روی دربی نداشته باشد.

امیدواری برای مزایده چهارم
تصور ما این است که برای بار چهارم با توجه به اینکه طلسم حضور مشتری شکست فکر می‌ کنم که این مزایده برنده ای خواهد داشت.

قیمت پایه تغییر نمی‌ کند
برای مزایده چهارم هم قیمت پایه تغییری نخواهد کرد و با توجه به اینکه برای این قیمت در مزایده سوم خریدار پیدا شد، مطمئنا در مزایده چهارم همین قیمت پابرجا خواهد ماند.

دیدگاه‌ها