کد خبر : 1239072 | 19 اردیبهشت 1394 ساعت 09:53 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

زمانی:

با طرح جلوگیری از واگذاری موافقت نمی‌شود

رئیس کارگروه مجلس برای نظارت بر واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس با تاکید بر اصرار اکثریت مجلس برای واگذاری هر چه سریعتر این دو باشگاه ورزشی، گفت که طرح جلوگیری از واگذاری استقلال و پرسپولیس مورد موافقت نمایندگان قرار نمی‌گیرد.

با طرح جلوگیری از واگذاری موافقت نمی‌شود
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، حسن زمانی درباره طرح جلوگیری از واگذاری استقلال و پرسپولیس که از سوی برخی از اعضای فراکسیون ورزش مجلس پیگیری می‌شود گفت:‌ تا جایی که می‌دانم انتقادی به نحوه واگذاری این دو باشگاه وجود ندارد؛ چرا که سازمان خصوصی سازی بر اساس مصوبه مجلس اقدام به این کار کرده و کارش درست در راستای نظر مجلس است.

وی افزود: آقای نجف نژاد به عنوان عضو فراکسیون مجلس پیشنهادش این است که طرح جلوگیری از واگذاری استقلال و پرسپولیس در فراکسیون مطرح شود و به صحن علنی بیاید، اما من فکر می‌کنم این کار به صلاح نیست؛ ضمن اینکه زمینه رای نیز ندارد.

زمانی با بیان اینکه اکثریت نمایندگان موافق واگذاری سرخابی‌ها هستند ادامه داد: حتی تعدادی از نمایندگان به دلیل تاخیر در واگذاری استقلال و پرسپولیس از وزیر ورزش طرح سوال کرده‌اند.

رئیس کارگروه نظارت بر واگذاری استقلال و پرسپولیس اضافه کرد: من فکر می‌کنم این طرح مورد موافقت مجلس قرار نمی‌گیرد و با آقای نجف‌نژاد نیز صحبت خواهند کرد زیرا ایشان یک نیروی ورزشی است و اقداماتی که انجام می‌دهد باید در راستای اهداف ورزش و سیاست‌های کلان مجلس باشد.

وی در پایان گفت:‌ مجلس و نمایندگان آنقدر مصر به واگذاری استقلال و پرسپولیس هستند که تاکنون چندین جلسه در این باره برگزار شده و دلیل این اصرار هم مصوبه‌ای است که مجلس در این رابطه داشته است.

دیدگاه‌ها