کد خبر : 1239118 | 19 اردیبهشت 1394 ساعت 12:10 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

مایلی کهن کارنامه قابل قبولی دارد

هاشمی‌طبا:از افشارزاده درمورد مایلی‌کهن بپرسید

مصطفی هاشمی طبا با اشاره به صحبتهای اخیر محمد دادکان پیرامون انتصاب مایلی کهن با فشار مستقیم او به عنوان مربی تیم ملی امید، عنوان کرد این انتخاب تصمیم من نبود.

هاشمی‌طبا:از افشارزاده درمورد مایلی‌کهن بپرسید
به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه شواهدی مبنی بر انتخاب محمد مایلی کهن به عنوان سرمربی تیم ملی امید با نظر و تصمیم مستقیم مصطفی هاشمی طبا وجود دارد وجود دارد او این مطلب را تکذیب می کند و می گوید بهتر از از آقای افشارزاده در این مورد سوال کنید.

گفتنی است پس از آن هم مایلی کهن پس از 4 دیدار با باخت در دو دیدار رفت و برگشت مقابل کره از سمتش کنار گذاشته شد تا فرکی جای او را بگیرد. هاشمی طبا در این مورد می گوید: تا جایی که من به خاطر دارم در آن زمان من رییس سازمان تربیت بدنی بودم و آقای مصطفوی هم رییس فدراسیون بود. انتخاب آقای مایلی کهن به عنوان سرمربی تیم ملی امید هم با پیشنهاد آقای افشار زاده که آن زمان در کمیته ملی المپیک بود و آقای عزیز محمدی صورت گرفت و فکر می کنم که آنها بهتر بتوانند در این مورد صحبت کنند.

او ادامه داد: البته از نظر من آقای مایلی کهن مربی خوب و دارای کارنامه قابل قبولی است. او در تیم ملی بزرگسالان نتایج خوبی کسب کرد و بازیکنان ارزنده را به فوتبال معرفی کرد. اگر بخواهیم چند مربی خوب داخلی نام ببریم قطعا یکی از آنها محمد مایلی کهن است.

دیدگاه‌ها