کد خبر : 1239183 | 19 اردیبهشت 1394 ساعت 15:22 | 47.4K بازدید | 0 دیدگاه

کریمی: بارها سرمربی گری تیم ملی را رد کردم

فیروز کریمی سرمربی ملوان فردا برابر تیم سابق خودش ذوب آهن به میدان می رود و همین مساله این بازی را حساس کرده است.

کریمی: بارها سرمربی گری تیم ملی را رد کردم
به گزارش "ورزش سه"، فیروز کریمی قبل از بازی با ذوب آهن در کنفرانس مطبوعاتی حضور پیدا کرد و پاسخگوی خبرنگاران بود:

منهای فردا دوست دارم ذوب برنده باشد
به نظر من نتایج ذوب آهن در این فصل محصول یک کار دسته جمعی بوده و باشگاه وب آهن با شرایط خاص مدیریتی و برنامه ریزی درست توانسته با این جایگاه برسد و در حال حاضرذوب آهن در هر دو جام مدعی قهرمانی است.امیدوارم به غیر از بازی فردا که ما برای بر بازی می کنیم نتایج ذوب آهن ادامه داشته باشد. امیدوارم فردا دو تیم فوتبال خوبی به نمایش بگذارند و شاهد بازی جذاب و خوبی باشیم و آنهایی که در استادیوم هستند از این بازی لذت ببرند.

برای تیم ملی موافقان و مخالفان دست به دعا شدند
لیگ در فصل جاری خوب و مدون انجام نشد و در 4 مرحله دچار توقف شدیم.توقف لیگ باعث خشنودی برخی تیم ها بود و در این بین ملوان جزو تیم هایی بود که ضرر کرد.ضرر ما پس از آن 55 روز تعطیلی لیگ برتر بود،به طوریکه گفتند اگر تیم ملی به فینال صعود کند یک برنامه وجود دارد و اگر نرود برنامه دیگری در لیگ اجرا می شود.تیم ملی در جام ملت های آسیا به فینال نرفت و زودتر برگشت. وقتی فوتبالی به اما و اگر برسد نشان دهنده ضعف ماست.وقتی گفتند اگر تیم ملی اوت شود برنامه عوض می شود، همه دست به دعا شدند که تیم ملی اوت نشود تا مسابقات برگزار نشود.آنهایی هم که تیم شان شرایط خوبی داشت دعا می کردند تیم ملی اوت شود.هم از لحاظ روانی و هم خدایی یک سری می خواستند تیم ملی زودتر اوت شود و برخی دیگر علاقه داشتند تیم ملی به فینال برود.در کل باید بگویم تیم ملی زحمت کشید و با همه سختی هایی که به خاطر برنامه ریزی لیگ بوجود امد باید بگویم سازمان لیگ زحمت خودش را کشید و در حال حاضر هم لیگ با شرایط خوبی به پایان خواهد رسید.

بارها سرمربی گری تیم ملی را رد کردم
خاکپور میزان توانمندی‌اش همان قرارداد نبستن است. بضاعتش همان نبستن است. هرگز به تیم ملی نمی‌روم. البته 10 بار به من گفته‌اند. قبل از کلمنته، بعد و قبل از قطبی هم پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی را دادند اما گفتم نمی‌توام، کشش و حوصله‌ ندارم. زمان هرچه جلوتر می‌رود آدم فرسوده‌تر می‌شود و اعصابش بهم می‌ریزد و حضور در تیم ملی تایم مخصوص دارد و باید به همه جواب بدهد تا اینکه به جایی می‌رسد که می‌گوید به تو چه مربوطه! وقتی به این مساله می‌رسید دیگر حوصله تیم ملی را ندارید.

گل جانانه نخوردیم
هم مهاجمان خوب کار کردند و هم خطوط دفاعی تیم‌ها کم تجربه کار کردند و برای همین شاهد گلزنی‌های زیاد بودیم و گل‌های زده شده کار خوب مهاجمان بود اما گل‌های خورده شده کم تجربگی مدافعان بود و از آن گل‌های جانانه نبود. اگر بخواهیم استفاده مهاجمان را از فرصت‌ها خوب بدانیم ضعف خطوط دفاعی و مدافعان هم باید در نظر بگیریم.

از خطر دور شدیم
سرمربی ملوان در مورد اینکه در انزلی احساس غریبی نکرد، گفت: من خیلی این مساله را لمس نکردم و آغوش شهر و مردم انزلی و گیلان به روی میهمانان باز است و احساس غریبی در انزلی نکردم و بازیکنان خوبی داشتم و مردم هم من را پذیرفتند و اگر توفیق نسبی بوده با حمایت آنها بوده و ان‌شالله تیم ملوان در لیگ برتر بماند. احساس خطر را پشت سرگذاشتیم و با توجه به شرایط میزبانی و میهمانی باید بگویم باید استقلال و تراکتورسازی را هم در انزلی می‌بردیم و بازی با فولاد هم 4 گل به تیرک دروازه زدیم و بیش از 10 موقعیت گلزنی داشتیم و بد آوردیم. مقابل استقلال و تراکتورسازی هم بد آوردیم و تیم ما صاحب سبک است و با این نگاه ان‌شالله تیم ملوان در لیگ می‌ماند و با همین امتیاز هم در لیگ می‌ماند ان‌شالله با کمک خدا و همت بازیکنان تیم در لیگ خواهد ماند.

دیدگاه‌ها