کد خبر : 1239187 | 19 اردیبهشت 1394 ساعت 15:42 | 49.2K بازدید | 0 دیدگاه

اظهار نظر عجیب سرمربی ذوب آهن

گل محمدی: پرسپولیس دربی را می برد

یحیی گل محمدی سرمربی ذوب آهن در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با ملوان از حساسیت بازی ها در دوهفته پایانی صحبت کرد.

گل محمدی: پرسپولیس دربی را می برد
به گزارش "ورزش سه"،یحیی گل محمدی در کنفرانس مطبوعاتی در همین خصوص گفت: ما در حال حاضرحتی به فینال جام حذفی فکر نمی کنیم و تلاش می کنیم سهمیه را در لیگ به دست بیاوریم.دو هفته پایانی لیگ است و با توجه به شرایطی که در جدول داریم شرایط بسیار حساس و سرنوشت ساز است و تمام هم و غم ما این است در این دو هفته نتیجه بگیریم و یکی از سهمیه های آسیا را به دست بیاوریم. سرنوشت این دو مسابقه هم دست خودمان است، باید در این بازی امتیازات را بگیریم و کاری به نتایج استقلال و فولاد که پشت سر ما هستند، نداریم.در این شرایط حتی به فینال جام حذفی فکر نمی کنیم و تلاش می کنیم سهمیه را در لیگ به دست بیاوریم.برابر تیمی قرار داریم که آنها هم نیاز زیادی به امتیاز این مسابقه دارند و با انگیزه فراوانی برابر ما قرار می گیرند. کار دشواری داریم اما فکر می کنم انگیزه و اراده بچه ها برای برد بسیار زیاد است.

هر بازیکنی آماده باشد بازی می کند
یحیی گل محمدی درباره اینکه در بازی فردا از کدام دروازه بان خود استفاده می کند گفت: وقتی بازیکنی تمرینات بهتر، تمرکز بالاتر و شرایط بهتری داشته باشد در ترکیب اصلی قرار می گیرد. البته با توجه به مصدومیت هایی که برای دروازه بانان ما پیش آمد ناچار شدیم آنها را در جریان بازی ها عوض کنیم اما سیستم تیمی ما این است که هر بازیکنی آمادگی بیشتری داشته باشد به ترکیب راه پیدا می کند.

اعتراض نفت بی مورد است
او در مورد تاریخ بازی فینال جام حذفی هم گفت:فکر می کنم اعتراض نفتی ها بی مورد باشد چون وقتی تیمی به مسابقات آسیایی صعود می کند طبیعی است که چنین برنامه فشرده ای را در دستور کارش قرار دهد. اینها در فوتبال طبیعی است و تیمی که در باشگاه های آسیا بازی می کند باید این شرایط را بپذیرد. درست است که بحث ملی مطرح است ولی مثلا وقتی بارسلونا با بایرن مونیخ بازی دارد کسی نمی گوید اسپانیا و تیم ملی آلمان بازی دارند. مثلا در لیگ اروپا لیورپول پنجشنبه در ترکیه به میدان رفت و یکشنبه در کشور خود با منچستریونایتد بازی کرد. اینجا بحث باشگاهی مطرح است و ما هم دوست داریم نماینده کشورمان موفق باشد اما طوری نباشد که تیم ذوب آهن پس از پایان لیگ سه هفته منتظر بماند تا اینکه زمان مناسبی برای رقیبش برسد. فکر می کنم نفت باید این شرایط را بپذیرد و طبق اعلامی که سازمان لیگ داشته لیگ باید اول یا دوم خرداد تمام شود تا نمایندگان لیگ و جام حذفی در آن تاریخ به AFC معرفی شوند. در نهایت برای نفتی ها آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم برابر الاهلی عربستان موفق و پیروز باشند، مسابقه ای که برای همه اهمیت زیادی دارد.

لیگ جذابی نداشتیم
به نظر من لیگ جذابی نداشتیم والبته جذابیت های زیادی بر سر رقابت مدعیان قهرمانی وجود دارد اما از نظر تقویم اگر نگاه کنید ما دقیقا یک سال است تمرین می کنیم و این در هیچ جای دنیا مرسوم نیست. امیدوارم این مساله در سال آینده وجود نداشته باشد و از الان به فکر لیگ سال بعد باشیم. فکر نمی کنم این هم برنامه ریزی بوده که سازمان لیگ علاقه داشته و آنها هم مجبور بودند چنین برنامه ای بگذارند. به نظرم باید با مربیان تیم های امید و بزرگسالان هماهنگ شود تا در سال آینده لیگی پویا و جذاب داشته باشیم.

پرسپولیس دربی برگشت را هم می برد
دربی همیشه حساس و جذاب است و من هم برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می کنم. اینجا استقلالی ها دارند می خندند ولی ان شاءالله مثل بازی رفت شما را ببریم.

دیدگاه‌ها