کد خبر : 1239199 | 19 اردیبهشت 1394 ساعت 16:36 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

اسلامیان:

درباره صحبت‌های وزیر از خودش سوال بپرسید

سرپرست نایب رییسی اول فدراسیون فوتبال می‌گوید که در مخالفت با وزیر صحبتی نکردم.

درباره صحبت‌های وزیر از خودش سوال بپرسید
محمود اسلامیان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نایب رییس اول فدراسیون فوتبال است و با دعوت کفاشیان به این فدراسیون آمده گفت: قرار است با کمک دولت و مردم و با توجه به پتانسیل‌های لازم حرکت کنیم و از کمک مردم در این راه بهره‌مند شویم.

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اینکه در جام جهانی چهار سهمیه برای فوتبال آسیا وجود دارد اظهار کرد: تیم‌هایی که شرایط رقابت دارند سرمایه‌گذاری‌های زیادی انجام دادند و ما به جای اینکه روی اصول متمرکز شویم تمامی ذهن‌مان را حواشی گرفته است.

اسلامیان با اشاره به اینکه کی‌روش با فدراسیون فوتبال قرارداد رسمی دارد گفت: هیات رییسه عنوان کرده که او باید کارش را در تیم ملی ادامه دهد و کی‌روش کارش را با تیم ملی ادامه می‌دهد.

وی درباره مسائل مالی فدراسیون گفت: فیفا باید برخی منابع را به فدراسیون می‌داده که در این زمینه بدهی دارد. صداوسیما نیز حتی یک ریال از قرارداد خود را پرداخت نکرده است. با وجود چنین شرایطی کار خیلی سخت است. با این حال کی‌روش با تیم ملی قرارداد دارد و مردم نیز از این موضوع حمایت می‌کنند.

سرپرست نایب رییس اول فدراسیون فوتبال درباره صحبت‌های وزیر ورزش و جوانان در نشستش با پیشکسوتان فوتبال گفت: در مورد صحبت‌هایی که انجام شده باید از خود او پرسید. آنچه مسلم بوده این است که باید به اصول پایبند باشیم و اصول کار این است که هیات رییسه تصویب کرده او کارش را ادامه دهد. تیم ملی آبروی تک تک ماست و باید بر روی شادی مردم متمرکز شویم.

وی درباره حرف های مطرح شده درباره کارگر وکارفرما نیز خاطرنشان کرد:‌ در این زمینه استانداردهایی وجود دارد و مبنا قرارداد مورد نظر است.

دیدگاه‌ها