کد خبر : 1239216 | 19 اردیبهشت 1394 ساعت 17:33 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

برای باختن به کرج نیامده‌ایم

کاردوست: با پیروزی بر سایپا در لیگ می‌مانیم

استقلال خوزستان در شرایطی قرار دارد که در صورت از دست دادن امتیاز در بازی فردا برابر سایپا در خطر سقوط به لیگ دسته اول قرار خواهد گرفت.

کاردوست: با پیروزی بر سایپا در لیگ می‌مانیم
به گزارش "ورزش سه"، رضا کاردوست، هافبک دفاعی این تیم درباره شرایط تیمش در بازی فردا گفت: سایپا تیم خوبی و مطمئنا در دیدار فردا شرایط سختی را پشت سر خواهیم گذاشت اما ما برای باختن به کرج نیامده‌ایم.

وی ادامه داد: شرایط حساسی را تجربه می‌کنیم و باید از کرج دست پر برگردیم و بقای خودمان را در لیگ برتر حتمی کنیم. بازیکنان در بهترین شرایط روحی و روانی قرار دارند و تمرینات مناسبی نیز در طول هفته پشت سر گذاشته‌ایم.

کاردوست در ادامه درباره احتمال سقوط تیمش در پایان فصل گفت: هیچ کدام از بازیکنان ما به این مساله اصلا فکر هم نمی‌کنند و آقای ویسی با آنالیز کامل بازی‌ سایپا، برنامه خاصی برای این بازی دارد و مطمئن هستم دست پر از کرج برخواهیم گشت و برای باختن به کرج نیامده‌ایم.

وی افزود: هفته گذشته و در برابر سپاهان اگر در دقایق ابتدایی غافلگیر نمی‌شدیم می‌توانستیم آنها را با دردسر مواجه کنیم اما بدشانسی‌های ادامه دار دست از سر تیم ما برنمی‌دارد. هیچ کس به توانایی فنی آقای ویسی شک ندارد و همه ما امیدواریم از این شرایط خارج شویم و بتوانیم در لیگ برتر باقی بمانیم.

کاردوست در پایان گفت: تمام بازیکنان هم‌قسم شده‌اند روز سختی را برای سایپا رقم بزنند و مطمئنا در بازی فردا ضمن ارائه یک بازی زیبا، سه امتیاز نیز به نام ما خواهد بود و شرایط برای بقا مهیا خواهد شد.

دیدگاه‌ها