کد خبر : 1239449 | 20 اردیبهشت 1394 ساعت 17:52 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش دوباره ستاره آرژانتینی

پیروزی پرگل سیتی بر رنجرز با هت تریک آگوئرو

منچسترسیتی لحظاتی پیش موفق شد در ورزشگاه خانگی خود تیم قعرنشین پوئینزپارک رنجرز را با نتیجه 6-0 شکست دهد تا همچنان در رده دوم جدول لیگ برتر انگلیس قرار داشته باشد.

پیروزی پرگل سیتی بر رنجرز با هت تریک آگوئرو
به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی که این هفته ها روند موفقی را طی می کند در ورزشگاه اتحاد به مصاف تیم سقوط کرده کوئینرپارک رنجرز آمده بود. سیتی 70 امتیازی با یک بازی بیشتر و تفاصل گل بهتر از آرسنال در رده دوم قرار داشت و البته خطر یونایتد 68 امتیازی را نیز حس می کرد.

بازی با حملات سیتی آغاز شد و این تیم خیلی زودتر از انتظار به گل اول دست یافت. سرخیو آگوئرو که گلزنی به رنجرز را شگرد دارد، در دقیقه 4 با یک حرکت انفرادی و جا گذاشتن چندین مدافع، به راحتی هر چه تمام تر دروازه میهمان نگون بخت را گشود تا آبی های منچستری خیلی زود پیش بیفتند.

رنجرز که چیزی برای از دست دادن نداشت، حملات پراکنده ای را روی دروازه سیتی تدارک دید که ثمری نداشتند. کنترل بازی در دست میزبان بود و این تیم یک بار دیگر مزد برتری خود را این بار در دقیقه 32 با زدن گل دوم گرفت. کولاروف با پای چپ، ضربه آزاد خود را به زیبایی به قعر دروازه رنجرز فرستاد تا فاصله به دو گل برسد.

در اواخر نیمه اول، رنجرز روی ضربه چیپ آوستین که به تیر برخورد کرد، شانس کم کردن فاصله را داشت. توپ در ریباند به زامورا رسید که هارت ضربه سر این بازیکن را روی خط مهار کرد تا نیمه اول با همان دو گل به اتمام برسد.

سیتی نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و همانند نیمه اول سه دقیقه پس از شروع، موفق به گلزنی شد. این بار هم آگوئرو بود که روی یک ریباند موفق شد گل سوم سیتی و دوم خودش را به ثمر برساند. این پایان کار نبود چرا که در دقیقه 64، فیلیپس مدافع رنجرز مرتکب خطای پنالتی شد و آگوئرو با گل کردن این پنالتی، هت تریک خود را تکمیل کرد.

5 دقیقه بعد نوبت به میلنر سید تا برای میزبان گلزنی کند. کرنر ارسالی آگوئرو را میلنر به گل تبدیل کرد تا آگوئرو در این بازی پاس گل هم داده باشد. بدین ترتیب سیتی تا پایان دقیقه 70، پنجمین گل خود را نیز وارد دروازه رنجرز کرد.

این 5 گل هم پایان کار نبود و در دقیقه 86، داوید سیلوا روی پاس بونی موفق شد ششمین گل سیتی را هم به ثمر برساند تا شکست رنجرز پرگل تر شود. در ادامه، گلی دیگر به ثمر نرسید و سیتی موفق شد با 6 گل بر رنجرز غلبه کند و 73 امتیازی شود.

دیدگاه‌ها