کد خبر : 1239514 | 20 اردیبهشت 1394 ساعت 21:10 | 140.3K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض شدید ملوان به پرسپولیس

دستیار فیروز کریمی با حضور در نشست مطبوعاتی از عدم حضور تیم کامل پرسپولیس مقابل گسترش ابراز ناخرسندی کرد.

اعتراض شدید ملوان به پرسپولیس
به گزارش "ورزش سه"، از سالن کنفرانس ورزشگاه تختی انزلی فلاحت زاده گفت: ذوب آهن تیم خوبی است و مربی فهیمی دارد، ما نتیجه را واگذار کردیم اما گله من از تیم های دیگر است که بازی های امروز را جدی نگرفتند. اگر ما امروز به برد احتیاج داشتیم و نتیجه ما در سرنوشت تیم های دیگر تعیین کننده بود بازی اصلی خود را انجام می دادیم اما پرسپولیسی ها چند یار اصلی خود را مقابل گسترش استراحت دادند و این رفتار حرفه ای نبود و فدراسیون باید با این مساله برخورد کند.

وی افزود: توقع می رفت که تمام نفرات پرسپولیس در مقابل گسترش که رقیب مستقیم تیم های انتهای جدولی بود بازی کنند، ما امروز به امتیاز احتیاج داشتیم اما مطمئن باشید در لیگ خواهیم ماند و بازیکنان هم قسم شده اند.

فلاحت زاده تصریح کرد: امروز هم در نیمه اول بازی خوبی انجام دادیم و می توانستیم یک مساوی از ذوب آهن بگیریم، دفاع‌های وسط ما با وجود اینکه روز خوبی داشتند دو اشتباه انجام دادند و دو گل خوردیم.

وی در مورد تغییر شرایط ملوان در نیم فصل دوم گفت: ما قبل از تعطیلات لیگ شرایط خوبی داشتیم ولی بعد از تعطیلات پنجاه روزه وضعیت تغییر کرد چون ما توانستیم بازی های تدارکاتی خوبی انجام بدهیم. البته بازیکنان اصلی ما مصدوم شدند و سه اخطاره شدن بازیکنان تاثیرگذار بود و باعث شد که بچه ها از شرایط خوب بدنی خارج شوند.

مربی ملوان در مورد بازی هفته آخر برابر تیم بی انگیزه نفت مسجد سلیمان گفت: نفت سقوط کرده و انگیزه ندارد اما تیم خطرناکی است، بازیکنان این تیم می آیند تا خود را نشان بدهند و قراردادهای خوبی در فصل آینده ببندند.

وی در مورد اینکه رقیب اصلی آنها برای بقا چه تیمی است گفت: امروز که گسترش امتیاز لازم را گرفت، ما نمی خواستیم کار به هفته آخر بکشد اما شرایط بستگی به خود ما دارد، ما مقابل فولاد چهار توپ به تیر زدیم و اگر شانس داشتیم بار خود را بسته بودیم اما مطمئن باشد با ریکاوری خوب و حمایت تماشاگران سه امتیاز را از نفت می گیریم و در لیگ می مانیم.

دیدگاه‌ها