کد خبر : 1239515 | 20 اردیبهشت 1394 ساعت 21:13 | 40K بازدید | 0 دیدگاه

کمالوند: ماموریت من در گسترش تمام شد

فراز کمالوند سرمربی گسترش فولاد بعد از شکست پرسپولیس اعلام کرد با حفظ این تیم در لیگ ماموریتش در لیگ تمام شد.

کمالوند: ماموریت من در گسترش تمام شد
به گزارش "ورزش سه"،فراز کمالوند بعد از این بازی پاسخگوی خبرنگاران بود:

استرس من را آزار می داد
قبل از هر چیزی خدا را شاکرم که در سخت‌ترین لحظات زندگی‌ام به من محبت داشت و امروز هم با لطف خدا موفق شدیم در این شرایط سخت گسترش فولاد را در لیگ برتر حفظ کنیم.خوشحالم که سهمیه فوتبال استان را حفظ کردیم و امیدوارم توانسته باشم به قولی که داده بودم عمل کنم و شرمنده مردم آذربایجان نباشم.ما در هفته‌های اخیر تیم‌های قدرتمندی را متوقف کردیم و این نشان از قدرت تیم ما است ولی چیزی که تیم ما را آزار می‌داد استرس بازیکنانمان بابت احتمال سقوط بود.

تراکتورسازی پاک قهرمان می شود
خوشحالم که امروز سهمیه استان در لیگ برتر حفظ شد و هفته بعد هم قهرمانی تراکتورسازی را در تبریز جشن خواهیم گرفت. من قبلاً هم گفته‌بودم که ماه اردیبهشت ماه خوب فوتبال آذربایجان خواهد بود و تراکتورسازی به قهرمانی پاک می‌رسد و گسترش فولاد هم با فوتبال پاک خود در لیگ برتر ماند.خیلی از استان‌ها آرزوی کسب سهمیه لیگ برتر را دارند و فراموش نمی‌کنند که قبل از صعود تراکتورسازی در استان چه وضعیتی داشتیم و حال این سهمیه را داریم و باید برای حفظ آن تلاش کنیم.با وجود اینکه تراکتورسازی برادر بزرگتر گسترش فولاد است ما انتظار داریم از تیم ما هم حمایت صورت گیرد و امیدوارم روزی ماشین سازی را هم در بالاترین سطح فوتبال کشور ببینیم.

درویشی را به خاطر مصدومیت تعویض کردم
در این بازی توپی که درویشی به بیرون زد در این تصمیم تأثیرگذار نبود. درویشی دو ماه است که با درد بازی می کند مقابل تراکتورسازی نیز نتوانستم او را از ابتدای مسابقه استفاده کنم و امروز هم بیش از 60 دقیقه نتوانست برای ما بازی کند و به خاطر آسیب دیدگی تعویض کردم.

مأموریت من در گسترش فولاد امروز تمام شد
مأموریت من در گسترش فولاد امروز تمام شد و این مأموریت حفظ تیم در لیگ برتر بود و از امروز دست باشگاه باز است تا هر تصمیمی که دوست دارد بگیرد و اگر عمری باقی بود و در خدمت مردم آذربایجان بودیم دوست دارم تیم فصل بعد بهتر از تیم امسال باشد.

دیدگاه‌ها