کد خبر : 1240235 | 24 اردیبهشت 1394 ساعت 11:13 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

اکبری: نباید فقط به قلعه نویی انتقاد شود

یدالله اکبری معتقد است استقلال فصل خوبی را پشت سر نگذاشت. اما یک پایان خوش که با برد دربی رقم بخورد، می تواند خیلی از ناکامی های این فصل را به فراموشی بسپارد.

اکبری: نباید فقط به قلعه نویی انتقاد شود
به گزارش "ورزش سه" هافبک میانی سال های نه چندان دور آبی ها گفت: در وهله اول امیدوارم که یک دربی زیبا را شاهد باشیم و در درجه دوم نیز واقعا امیدوارم که استقلال با پیروزی در دربی، از این آخرین فرصت برای دلجویی از هوادارانش بهترین استفاده را ببرد.

او در این باره ادامه داد : استقلال فصل خوبی را پشت سر نگذاشت. اما یک پایان خوش که با برد دربی رقم بخورد، می تواند خیلی از ناکامی های این فصل را به فراموشی بسپارد. پیروزی در دربی هم برای استقلال کاملا می تواند در دسترس باشد. من معقتدم که در همین روزهایی که هر دو تیم استقلال و پرسپولیس شرایط خوبی ندارند، باز هم استقلال تیم برتر است.

اکبری در خصوص انتقادات وارد شده به امیر قلعه نویی در این روزها نیز گفت: همانطور که اگر یک تیم نتیجه بگیرد همه عوامل از مدیریت و کادر فنی و بازیکنان و مشوقان در آن سهیم هستند، در ناکامی هم همه عوامل سهیم هستند. این از مردانگی به دور است که در این شرایط که استقلال روز های بدش را می گذراند، همه عوامل نادیده گرفته شود و همه فقط و فقط از قلعه نویی انتقاد کنند.

اکبری در پایان افزود: البته قطعا قلعه نویی هم همانطور که خودش گفته در این ناکامی ها سهم دارد، اما این هم درست نیست که همه گذشته های او نیز نادیده گرفته شود و افتخاراتی که پیش از این برای استقلال کسب کرده بود را فراموش کنیم و اینطور بی رحمانه به او حمله کنیم.

دیدگاه‌ها