کد خبر : 1240962 | 27 اردیبهشت 1394 ساعت 12:36 | 23.4K بازدید | 0 دیدگاه

فدراسیون جواب هواداران تراکتور را بدهد

حسنی خو: قطع تلفن و اینترنت به اثبات نرسید

حسنی خو مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان قطعی تلفن ها و موبایل و شبکه ارتباطی و از جمله پخش تلویزیونی در ورزشگاه یادگار امام را درست ندانست و اعلام کرد بعد از بررسی این موضع به اثبات نرسید.

حسنی خو: قطع تلفن و اینترنت به اثبات نرسید
به گزارش "ورزش سه"، به نقل از سایت وزارت ورزش،حسنی خو در این رابطه گفت:

قطعی راه های ارتباطی به اثبات نرسید
بعد از بررسی با حضور مسئولان استان و باشگاه تراکتورسازی تبریز این مساله که تمام راه های ارتباطی در ورزشگاه یادگار قطع شده بوده،به اثبات نرسید و تنها یک مسابقه با مسایل فنی مربوط به آن در میدان افتاده است.

حساسیت بالا بود
مدیر کل حراست وزارت ورزش و جوانان به پایگاه خبری وزارت ورزش گفت : حساسیت زیاد روز اخر لیگ برتر فوتبال هم موجب جذابیت زیاد آن شد هم برخی حواشی را دامن زد که ریشه انها از جمله بازی تراکتور سازی تبریز و نفت تهران فنی است.

من در ورزشگاه بودم،تبانی نبوده
مشاور وزیر ورزش وجوانان که برای تماشای بازی تراکتور و نفت به ورزشگاه یادگار امام تبریز رفته بود اضافه کرد : تراکتور در خانه میزبان نفت تهران بود و استقبال گسترده و دور از انتظار مردم ورزشدوست تبریز از این بازی برای برگزار کنندگان قابل پیش بینی نبود .اینکه گفته می شود اعلام نتیجه اشتباه در ورزشگاه و اعلام ان به کادر فنی تیم تراکتور سازی با برنامه ریزی و ناشی از تبانی بوده صحت ندارد و اگر کسی مدرک مستندی دارد حتما برای برخورد با متخلفان ارائه کند.

فدراسیون جواب هواداران تراکتور را بدهد
تیم تراکتورسازی به داوری بازی هم اعتراض دارد که بررسی این موارد با فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برتر است و امیدوارم زودتر برای پاسخگویی به هوادران و طرفدران این تیمها و همینطور رسانه ها اقدام کنند.

دیدگاه‌ها