کد خبر : 1241192 | 28 اردیبهشت 1394 ساعت 12:30 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

چه کسی گفته دربی از کل فصل مهمتر است؟

انصاریفرد:اراده ای برای واگذاری این دو تیم نیست

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس معتقد است سردرگمی باعث شده مزائده های مربوط به فروش این دو تیم به نتیجه نرسد.

انصاریفرد:اراده ای برای واگذاری این دو تیم نیست
به گزارش "ورزش سه"، عباس انصاریفرد در رابطه با تکلیف مزائده چهارم و واگذاری تیم های استقلال و پرسپولیس گفت: به نظر من اراده ای برای واگذاری این دو تیم نیست، در طول سال واگذاری های زیادی صورت می گیرد که قیمت هایشان بسیار بالاتر از قیمت این دو تیم است، یک جور سردرگمی در میان است که نشان می دهد این کار پیش نمی رود، نمی دانم چرا نظر مردم اهمیتی ندارد، در حال حاضر هم می گویند که صحبت از اجاره 3 ساله است، یعنی کسی که می آید 3 سال تیم را اجاره کند تا می آید از برند تیم استفاده کند، مدت زمان اجاره اش به پایان می رسد.

وی در پاسخ به این سوال که دلیل این مزائده ها چیست گفت: بهرحال مجلس تصویب کرده بود که بود که خصوصی سازی انجام شود تا از پول بیت المال برای این دو تیم هزینه نشود، این مزائده گذاشتن ها به این دلیل است که به مجلس نشان داده شود کارهایی در این زمینه صورت می گیرد. در حال حاضر هم صحبت هایی از سوی چند نماینده مبنی از لایحه عدم واگذاری این دو تیم مطرح شده است که احتمالا با توجه به اینکه مجموعه مجلس نظر بر واگذاری دارند، رای نیاورد.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در رابطه با مشکل اصلی مدیران ناکام این تیم در سال گذشته گفت: به نظر من بزرگترین مشکل آقایان، هدم شناخت پرسپولیس است، تصور بر این است که چون این تیم 40 میلیون هوادار دارد می توان در آن موفق بود در حالیکه هیچ کاری برای ارتباط درست با هوادار انجام نمی شود.

وی در رابطه با بازی دربی گفت: متاسفانه سال هاست که می شنویم این دو تیم در لیگ نتیجه نگیرند اما بازی دربی را ببرند دیگر تمام است، این صحبت ها تلقین بعضی از مسئولین است، این نمی شود که تیم هشتم بشود و به تیم های پایین جدولی ببازد بعد بیاید دربی را ببرد و بعد هم بگوییم که همه چیز حل شده است. چه کسی گفته که دربی از کل فصل مهمتر است؟ مردم فوتبال خوب و مقام می خواهند.

انصاریفرد در پایان راجع به اتفاقات مربوط به تبریز گفت: اتفاقات عجیب و غریبی بود اما تیمی مانند تراکتورسازی باید منابع اطلاعاتی قوی داشته باشد، متاسفانه کارهای غیراخلاقی در فوتبال ما وجود دارد اما تیم باید پیش بینی این شرایط را بکند.

دیدگاه‌ها