کد خبر : 1241375 | 29 اردیبهشت 1394 ساعت 11:20 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

محمدرضایی: اجازه ندهند به هر نحو تیم‌داری کنند

محمدرضایی راه‌آهن که تا یکی، دو هفته پایانی لیگ به نوعی سقوطش قطعی شده بود در لحظات آخر نجات یافت و همانند فصل گذشته در لیگ ماندنی شد.

محمدرضایی: اجازه ندهند به هر نحو تیم‌داری کنند
به گزارش "ورزش سه"، عباس محمدرضایی هافبک راه‌آهن می‌ گوید که در این فصل سختی های بسیاری کشیده اند و باید قدر کار آنها را دانست.

اتفاقی مشابه برای ما و سپاهان افتاد

خدا تا دقیقه 80 با تراکتورسازی بود به طوری که همه گفتند این تیم قهرمان شده اما جوی که بعد از آن درست شد، اخراج آندو تیموریان و یکسری مسائلی که به وجود آمد باعث شد جام دو دستی تقدیم سپاهان شود. 3 سال بود که نفت‌تهران و تراکتور تا پله آخر بالا می‌ آمدند اما در ثانیه های پایانی قهرمانی را از دست می‌ دهند. این را مثال زدم تا در مورد تیم خودم بگویم که شاید تا دو، سه هفته پیش همه می‌ گفتند راه‌آهن سقوط کرده اما دیدید که در دو، سه بازی آخر چه اتفاقاتی افتاد. لطف خدا شامل حالمان شد، ما در لیگ ماندیم.

سقوط راه‌آهن از قهرمانی با استقلال و فولاد بهتر بود

در هفته های پایانی لیگ همدلی بچه ها شرایطی که کادرفنی به وجود آورده بود باعث شد که تیم ما کمی جان بگیرد اگر تغییرات در کادرفنی رخ نمی‌ داد و آقای کاظمی نمی‌ آمد، ما الان در لیگ‌برتر حضور نداشتیم. قبل از آمدن او در بازی ها دل و جرات حمله را نداشتیم. شاید همه چیزهایی که در تمرین به ما گفته می‌ شد را درون زمین اجرا نمی‌ کردیم اما در نهایت لطف خدا شامل حالمان شد و در حالی که همه می‌ گفتند راه‌آهن سقوط می‌ کند، ما نشان دادیم که تیم سقوط کننده راه‌آهن نیست و این را بگویم چیزی که کارشناسان همیشه به آن اعتقاد دارند، اکثرا اتفاق نمی‌ افتد و من در فوتبال به آن رسیده ام. این ماندن راه‌آهن در لیگ برای منی که با استقلال و فولاد قهرمان شدم تجربه ای بسیار شیرین تر بود. آن قهرمانی ها خیلی خوب بود و نمی‌ شود توصیف کرد اما ماندن راه‌آهن در لیگ‌برتر مزه دیگری داشت.

خبری از آن تیم ریشه دار نیست

ما در این مدت واقعا فعلا خواستن را صرف کردیم در حالی که از لحاظ مالی و روحی وضعیت خوبی نداشتیم چون 10درصد پول گرفتیم. گرچه با تلاش های آقای رحیمی و کاظمی هر از گاهی پول اندکی به تیم تزریق می‌ شد. در آخرین جلسه ای که گذاشتیم قرار شده بچه ها به زودی به پولشان برسند اما ما بدون هیچ چشمداشتی سعی کردیم مثمرثمر باشیم. البته دعای مردم خوبمان و آنهایی که دوست نداشتند راه‌آهن دچار این شرایط حاد بشود و بیافتد واقعا تاثیرگذار بود ولی این را قبول کنید که خبری از آن تیم ریشه دار نیست و هیچ کس به راه‌آهن نمی‌ پردازد. اگر این تیم سقوط می‌ کرد واقعا تکلیفش چه می‌ شد؟ خدا را شکر که اینگونه نشد.

اجازه ندهند هر کس به هر نحو تیم داری کند

هیچ کدام ما خبری از آینده نداریم. کلا من بدشانسی آوردم، آن از پدیده که به مشکل مالی خورد و این هم از راه‌آهن. واقعا من نمی‌ دانم خیلی از این باشگاه ها با این همه بدهی چگونه می‌ خواهند تیم داری کنند. من از استقلال هم طلب دارم و شکایت هم کرده ام اما هنوز به جایی نرسیده ام. حق ما را باید مسوولین فدراسیون بگیرند چون ما به جای دیگری شکایت نمی‌ بریم ولی من که از استقلال چک هم ندارم باید چکار کنم. جالب اینجاست که ما باید مالیات پولی را که نگرفته ایم را بدهیم و به دلیل پول ها و پاداش هایی که نگرفته ایم و مالیاتی که نپرداخته ایم، ممنوع الخروج هم بشویم. امیدوارم با شرایطی که ایجاد شده اجازه ندهند هر کسی به هر نحوی تیم داری کند.

روحیه لازم برای مبارزه را نداشتیم

شما راه‌آهن را در نظر بگیرید، این تیم در لیگ‌برتر کلی مشکل داشت. اگر به لیگ یک می‌ رفت چه اتفاقاتی می‌ افتاد، من فکر می‌ کنم جنگ نابرابر بود. البته این را بگویم در خیلی از تیم ها چنین مشکلاتی وجود دارد اما بازیکنانشان حداقل50درصد را گرفته اند. یک بازیکن هر ساله 30، 40 میلیون خرج می‌ کند چون باید به بدنش برسد، تغذیه درست داشته باشد چون اگر پول نگیریم باید از جیب خرج کنیم. اگر آقای کاظمی به تیم ما نمی‌ آمد، با توجه به وضعیتی که داشتیم راه‌آهن سقوط می‌ کرد چون بچه ها انگیزه لازم برای تمرین کردن را نداشتند و روحیه لازم را برای مبارزه کردن نداشتیم.

دیدگاه‌ها