کد خبر : 1241444 | 29 اردیبهشت 1394 ساعت 15:19 | 39.3K بازدید | 0 دیدگاه

استیل آذین برنده مزایده است

عابدینی: امیدوارم تاثیر وزیر در مزایده کم باشد

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس که نایب حسین هدایتی در ماجرای شرکت در مزاریده است، استیل آذین را برنده این مزایده خواند.

عابدینی: امیدوارم تاثیر وزیر در مزایده کم باشد
به گزارش "ورزش سه" اکیرعابدینی که قبل از آغاز جلسه درگوشی درباره برنده ها طور دیگری حرف زده بود ، اعلام کرد با توجه به رقم بالای استیل آذین آنها برنده مزایده خواهند بود . حرفهای او را بخوانید :

* مدارک‌ها را تحویل سازمان دادیم و ثابت کردیم که شرکت استیل‌آذین بدهی ندارد. گفته شده بود که نقش فرزندان سهامداران در این شرکت پررنگ‌ است که ما نقش آنها را کم کردیم تا این مشکل نیز برطرف شود.هر چند از زمان برگزاری مزایده سوم تا برگزاری مزایده چهارم ضرر کردیم اما نواقصی که به ما اعلام شده بود را برطرف کردیم. امیدوارم دیگر حرف‌وحدیث‌های قبلی بوجود نیاید.

* شرکت استیل‌آذین رقم بالاتری پیشنهاد داده است . صلاحیت ما هم تایید شده و دیگر مشکلی وجود ندارد.

* علی کریمی، کریم باقری، مهدی مهدوی کیا و مجتبی محرمی نماینده پیشکسوتان هستند و به اندازه بچه‌های هدایتی در شرکت استیل آذین سهام دارند.

* من به کار پوری حسینی اعتقاد دارم. اما امیدوارم نقش وزیر ورزش در این واگذاری کمرنگ باشد و به آرامش به فوتبال نگاه شود. او هر زمان که صحبت می‌کند، از لغاتی استفاده می‌کند که شأن فوتبال را پایین می‌آورد.

* ما برنده‌ایم و این را به پیشکسوتان تبریک می‌گویم. از بهنام پیشروی کیش هم تشکر می‌کنم که به عنوان یک رقیب، نجیب بودند.

* مطمئن باشید که ورزشگاه پُر می‌شود و پرسپولیس بهتر از الهلال بازی خواهد کرد. همین الان می‌توانید بپرسید که پرسپولیسی‌ها چه روحیه‌ای دارند.

دیدگاه‌ها