کد خبر : 1241491 | 29 اردیبهشت 1394 ساعت 18:26 | 33.1K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنان پیکان همدل نبودند

شیعی: درباره موتومبا کفاشیان باید تصمیم بگیرد

مدیرعامل باشگاه راه آهن گفت: کادرفنی فعلی باشگاه قطعا تغییر می‌کند.

شیعی: درباره موتومبا کفاشیان باید تصمیم بگیرد
شیعی در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" گفت: با توجه به اینکه تخلف موتومبا بازیکن راه‌آهن کاملا تایید شده است درصورتی‌که فدراسیون و سازمان لیگ به مشکل ما رسیدگی نکنند ما از طریق فیفا مشکلمان را پیگیری خواهیم کرد.

صحبت‌های آقای کسرایی برمستندات ما صحه گذاشت
ازآنجایی‌که آقای کسرایی مسوول کمیته بین‌المللی فدراسیون فوتبال هم در صحبت‌هایش اعلام کردند که زمانی که آی تی سی موتومبا صادر شد او هنوز در لیگ ترکیه بازی می‌کرده و با توجه به مستنداتی که ما به سازمان لیگ و فدراسیون ارائه دادیم. تخلف باشگاه راه‌آهن کاملا مشهود است و برای ما جای سوال است که چرا درصورتی‌که مسوولین می‌دانستند نمی‌تواند بازی کند، اجازه بازی به او دادند. بعدازاین دیدار هم حرفی نزدند و حالا در این مورد صحبت می‌کنند.

کفاشیان باید در مورد راه‌آهن تصمیم‌گیری کند
با توجه به مستندات حق باشگاه پیکان این است که در لیگ‌برتر باقی بماند و برای همین هم ما از مسوولین فدراسیون درخواست کردیم که بازی پلی‌آف را تا روشن شدن این قضیه به تعویق بیاندازند چون در صورت برگزاری این رقابت‌ها کار سخت تر خواهد شد و تبعات بیشتری دارد. من در جلسه‌ای که دیروز با آقای تاج و بهروان و حسن‌زاده‌ داشتم هم از ایشان خواستم که هر چه زودتر در این مورد تصمیم‌گیری کنند که این آقایان هم اعلام کردند که جواب نهایی را آقای کفاشیان خواهد داد.

تلاش من به خاطر 8 ملی‌پوش پایه پیکان است
درصورتی‌که پاسخ کمیته انضباطی و یا مسوولان فدراسیون برخلاف حق قانونی پیکان باشد، ما از طریق فیفا به این مساله رسیدگی خواهیم کرد. در چند روز گذشته هم با وکلای فیفا نامه‌نگاری کردیم تا میزان حق‌الوکاله آنها را بدانیم. پیگیری من به خاطر خودم نیست بلکه به خاطر 7، 8 ملی‌پوش ما در رده فوتبال پایه پیکان است و همچنین امکانات خوبی که این باشگاه ریشه‌دار دارد و استادیوم شهر قدس و 5، 6 هزار هواداری که به دست آورده وگرنه تیم والیبال ما که قهرمان مطلق لیگ است و تیم‌های کارگری پیکان هم که همیشه جزو بهترین‌ها هستند پس تلاش من به خاطر خود مجموعه پیکان است.

بازیکنان پیکان همدل نبودند
من منکر این مساله نیستم که بازیکنان پیکان هم در این فصل همدل نبودند و آن تلاشی که می‌بایست انجام دهند را انجام ندادند. مثلا به تیم نفت‌تهران نگاه کنید بازی 3 ـ 1 باخته را در مقابل صدهزار تماشاگر در خانه حریف 3 ـ 3 می‌کند من دوست داشتم که بازیکنان ما هم همین‌طور باشند ولی متاسفانه این اتفاق نیفتاد. ولی من برای احقاق حق پیکان تا انتهای این راه خواهم رفت.

کادرفنی فعلی قطعا تغییر می‌کند
درصورتی‌که حق پیکان داده شود و این تیم در لیگ‌برتر بماند، قطعا تغییرات عمده دیدگاه مدیرتی در این تیم شکل خواهد گرفت و ما سعی می‌کنیم از بازیکنان جوان رده پایین‌تر بیشتر بهره ببریم و در جوان‌گرایی هیچ شکی نخواهد بود اما در انتخاب مربی هنوز به جمع‌بندی نرسیدیم ولی قطعا کادرفنی فعلی تغییر می‌کند.

جهانبازی به ضرر ما سوت زد
من نسبت به داوری دیدار راه آهن و پیکان هم انتقاد دارم چراکه پیکان در این دیدار متضرر شد 2 گل راه آهن صحیح نبود و آقای حق وردی دو پنالتی هم برای ما نگرفت و ما ازاین‌جهت آسیب زیادی دیدیم. این نشان می‌دهد که نظارت و حساسیت این دیدارها چقدر مهم است. البته من نمی‌گویم که مقصر نبودیم اما بازیکنان ما باید متعصب‌تر بازی می‌کردند و عدم وحدت روحیه در پیکان مشهود بود اما ما از داوری هم لطمه دیدیم.

دیدگاه‌ها