کد خبر : 1241502 | 29 اردیبهشت 1394 ساعت 19:23 | 30.7K بازدید | 0 دیدگاه

میرقربانی: هنوز در شوک هستیم

سرمربی تیم استقلال اهواز معتقد است می توانستند با از پیش رو برداشتن شهرداری تبریز در لیگ بمانند.

به گزارش "ورزش سه"، صابر میرقربانی در رابطه با بازی تیم های استقلال خوزستان و شهرداری تبریز گفت: بازی های بسیار سختی در مقابل این تیم داشتیم و در بازی برگشت نیز توانستیم بازی را ببریم اما متاسفانه با توجه به گل زده در خانه حریف ما به لیگ پایین تر سقوط کردیم.

وی ادامه داد: می توانم بگویم ما در این بازی 10 موقعیت گل داشتیم و فقط 3 تا از آنها را به گل تبدیل کردیم، ضمن اینکه کمی دو گل آنها کمی مشکوک به نظر می رسید، ضمن اینکه ما با 29 امتیاز به پلی آف رسیدیم اما شهرداری تبریز با 22 امتیاز با ما بازی کرد، امیداوارم سال آینده این مشکل حل شود تا حق تیمی تضییع نشود.

میرقربانی در ادامه گفت: من چهار بازی است که روی این نیمکت استقلال نشستم و به دو پیروزی دست یافتیم، البته متاسفانه تیم در شرایط بد و بعد از دو باخت سه بر صفر به تحویل داده شد که باید کمی از نظر روحی و روانی بچه ها را به حالت نرمال می آوردیم، البته تا یکی دو سال دیگر هم می خواهم بازی کنم. در این چند بازی هم تمام تلاشم را کردم تا بتوانم در خدمت تیم باشم، اما متاسفانه گاهی اوقات تقدیر خداوند در این است و نمی توان کاری کرد.

سرمربی استقلال اهواز در پایان گفت: بسیار متاسفم که شرمنده مردم اهواز شدم، باور کنید تصور نمی کردم مردم اهواز اینقدر به این تیم وابسته باشند، اشک های هواداران این تیم واقعا به من ضربه زد، از دشب تا الان نتوانستم از نظر روحی به حالت عادی برگردم و هنوز هم فشار عصبی دارم، بعد از بازی حداقل 100 نفر به رختکن آمدند و گریه می کردند. فقط می توانم بگویم اگر باشم، تمام توانم را می گذارم تا از خجالت مردم اهواز دربیایم و بتوانم به کمک همه اعضا دوباره تیم را به دوران اوجش برگردانیم.

دیدگاه‌ها