کد خبر : 1242479 | 03 خرداد 1394 ساعت 15:11 | 58.8K بازدید | 0 دیدگاه

لک دلیل روزهای بدش در تراکتور را گفت

حامد لک که بعد از اتفاقات هفته پایانی ترجیح داده بود سکوت کند با انتشار متنی پاسخ انتقادات را داد.

لک دلیل روزهای بدش در تراکتور را گفت
به گزارش "ورزش سه"، لک که در این فصل حاشیه‌های فراوانی را پشت سر گذاشت و از تهدید به حضور در پادگان و اخراج از تیم تا فحاشی در استادیوم را به جان خرید درباره مشکلاتش در این فصل نوشته: چند نکته را می‌گویم و بعد از آن درباره‌ام قضاوت کنید. در این دو سال تمام تلاشم را کردم تا در تیم محبوبم مفید باشم و به تیم ملی برسم.

وی ادامه داده: من هم روزهای خوب و بد زیادی داشته‌ام و از قهرمانی در جام شهدا و درخشش در بازی‌هایی که تیم سه امتیاز را کسب کرده تا روزهای بدی که دلایل آن را هم خواهم گفت.

دروازه‌بان شماره یک تراکتورسازی درباره دلایل روزهای بدش در تراکتورسازی گفت: در عین شایستگی با اولین اشتباهم از تیم ملی در آستانه جام جهانی خط خوردم و البته به نظر سرمربی احترام گذاشتم. اما خیلی سخت بود با این اشتباه در رسانه ملی مورد بازخواست قرار گیرید و آبروی‌تان بریزد. خیلی سخت بود و از شرم نتوانستم از خانه‌ام خارج شوم.

وی در ادامه گفته: در این فصل با توجه به سرباز بودن از نظر مالی کاملا در مضیقه بودم. جرایم مالی شدیدی هم در این رابطه شدم و در استادیوم هم مورد هدف فحاشی قرار گرفتم. هیچ کس بازی‌های خوب مرا به خاطر نمی‌آورد و با اولین اشتباه انتقاد شروع می‌شود.اما من سکوت کردم تا تیم به حاشیه نرود. کافی‌است یک لحظه خودتان را جای من بگذارید و ببینید چه فشاری را تحمل کردم. به خدا من هم خانواده دارم و کمی حق را به من بدهید.

حامد لک در پایان گفت: از همه شما ناراحت‌ترم و شرمنده همه هواداران هستم. دنبال بهانه نبودم و خواستم حرف‌های دلم را بزنم و امیدوارم مرا ببخشید.

دیدگاه‌ها