کد خبر : 1242485 | 03 خرداد 1394 ساعت 15:35 | 73.7K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش روز:

آنچلوتی؛ نهمین قربانی فلورنتینو پرز

نه لادسیما و کسب 4 جام در یک سال و نه رکورد 22 برد متوالی با رئال، هیچکدام نتوانستند آنچلوتی را از خطر اخراج توسط پرز نجات دهند.

آنچلوتی؛ نهمین قربانی فلورنتینو پرز
به گزارش "ورزش سه"، فلورنتنیو پرز دومین مقطع ریاست خود در رئال مادرید را پشت سر می گذارد. او سال 2000 به ریاست باشگاه برگزیده شد و بلافاصله پروژه کهکشانی کردن رئال را با جذب لوئیس فیگو از بارسا پایه گذاری کرد. هدایت آن رئال مادرید را ویسنته دل بوسکه بر عهده داشت که برگزیده رئیس قبلی، کارلوس سانز بود.

رئال با دل بوسکه دو قهرمانی چمپیونزلیگ و دو قهرمانی لالیگا را به کارنامه پرافتخارش اضافه کرد اما با وجود قهرمانی در لالیگای سال 2003، پرز حکم به اخراج دل بوسکه و منصوب کردن کارلوس کیروش داد.کیروش هم در رئال مادرید دوامی نداشت و بدون کسب افتخار قابل ذکری، از سوی پرز اخراج شد. کاماچو، گارسیا راموس و لوکزامبورگو، قربانیان بعدی پرز بودند که به جرم یک سال بدون جام، از رئال اخراج شدند.

پرز در سال 2006 جای خود را به رامون کالدرون داد. او سال 2009 یک بار دیگر به رئال مادرید بازگشت و این بار با منصوب کردن پیگرینی کار خود را شروع کرد. پیگرینی هم به جرم رقم زدن یک سال سفید برای رئال مادرید، از کار برکنار شد و مورینیو به تیم کهکشانی ها وارد شد.

مورینیو در دو سال اول حضور خود، سه افتخار برای رئال کسب کرد اما در سال سوم، به دلیل عدم توفیق در کسب جام، از رئال برکنار شد تا آنچلوتی در تابستان 2013 جای او را بگیرد. کارلتو با کسب 4 قهرمانی در سال 2014، بهترین مقطع تاریخ رئال مادرید را رقم زد اما او هم در فصل دوم حضورش، قربانی رقم زدن یک سال بدون جام در رئال مادرید شد و دو روز پیش از طریق مدیر برنامه هایش مطلع شد که پرز تصمیم به برکناری او گرفته است.

اگر تا سه شنبه اتفاق خاصی نیفتد و نظر رئیس باشگاه رئال مادرید تغییر نکند، کارلتو نهمین قربانی دوران ریاست پرز در رئال مادرید خواهد بود . آنچلوتی قصد دارد در صورت برکنار شدن، همراه همسرش در مادرید به اقامت خود ادامه داده و یک سال استراحت کند. او از تصمیم پرز بسیار ناراحت است چرا که دوست داشت ماموریتش در رئال را که سه ساله بود کامل کند.

دیدگاه‌ها