کد خبر : 1243093 | 06 خرداد 1394 ساعت 13:57 | 18.9K بازدید | 0 دیدگاه

نه تنها سرخابی‌ها، بلکه تمام باشگاهها باید خصوصی شوند

پنجعلی: فوتبال ایران در آسیا نتیجه نمی‌گیرد

محمد پنجعلی پیشکسوت پرسپولیس معتقد است که نتیجه گرفتن در مقابل تیم حرفه ای مثل الهلال توقع زیاد است.

پنجعلی: فوتبال ایران در آسیا نتیجه نمی‌گیرد
پنجعلی در گفت و گو با "ورزش سه"، گفت: با اظهار ناراحتی از صحبت های یکی از مسوولین بخش خصوصی سازی که گفته بود پیشکسوتان پرسپولیس را باید با شاغول اندازه گیری کرد، عنوان کرد آنها اصلا پیشکسوتان پرسپولیس را نمی‌ شناسند، کسانی که با دست خالی برای پرسپولیس افتخارآفرینی کرده اند و با حمایت مردم تیم را به این جایگاه رسانده اند. من متاسفم که می‌ بینم یک مسوول خصوصی سازی چنین حرفی را در رابطه با پیشکسوتان می‌ زند. آنها خودشان می دادند که چه کار کنند اما کسی به آنها فرصت نمی دهد تا بتوانند برای پرسپولیس کاری انجام دهند.

فوتبال ایران در آسیا نتیجه نمی گیرد

با این شرایطی که پرسپولیس در این فصل پشت سر گذاشته وتعویض 3 مربی و 5 مدیر واقعا نمی شود حریف حرفه ای مثل الهلال را برد. تا اینجا هم که تیم بالا آمده کار بزرگی انجام داده است، اما واقعیت فوتبال ما این نیست. پرسپولیس در تهران هم با الهلال مشکل داشت. تیمهای حاضر در آسیا به معنای واقعی حرفه ای هستند در حالی که فوتبال ایران حتی تیمهای بالای جدول هم در آسیا نتیجه نمی گیرند.

الهلال 80 درصد مالک توپ بود

پرسپولیس هم در دیدار با الهلال فرصت داشت، اما نمی شود توقع داشت. آنها در بازی دور رفت هم از ما بهتر بودن. اگر واقع بین باشیم می بینیم که زمانی که تیم ملی ما از آسیا حذف شده استو حتی تیمهای بالای جدولی ایران هم در آسیا نتیجه نگرفته اند چرا توقع زیاد از پرسپولیس داریم. به عقیده من تا اینجا هم که تیم رسیده است، بچه ها زحمت کشیده اند. لطفا دیگر کسی هم این بحث وقت کشی الهلالی ها را وسط نکشد. اینها بهانه است، وقتی تیمی 80،70 درصد مالکیت توپ را بر عهده دارد. طبیعی است که در پایان بازی که برنده شده اند وقت بکشند، خود ما هم بودیم همین کار را می کردیم.

نه تنها سرخابی بلکه تمام باشگاهها باید خصوصی شوند

بهترین راه بهبود دو تیم این است که استقلال و پرسپولیس را به بخش خصوصی واگذار کنند، اما به عقیده من کل فوتبال ما باید به بخش خصوصی واگذار شود و باشگاهها بتوانند در آمدزایی داشته باشند. در حال حاضر مردم دارند خرج فوتبال را می دهند. به این روش تیم ها جواب نمی گیرد. اگر اینکار انجام شود مطمئن باشید اعداد نجومی قرارداد بازیکنان هم تعدیل می شود.

دیدگاه‌ها