کد خبر : 1243852 | 10 خرداد 1394 ساعت 15:39 | 26.8K بازدید | 0 دیدگاه

ای کاش ایشان از احقاق حق تراکتور می گفت

جعفری:آقای عباسی! مناظره بگذاریم

مدیرعامل سابق تراکتورسازی معتقد است مدیرعامل فعلی این تیم به دلیل اینکه تحت فشار هواداران قرار گرفته است به کالبد شکافی گذشته پرداخته است.

جعفری:آقای عباسی! مناظره بگذاریم

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین جعفری در رابطه با صحبت های مدیرعامل کنونی تراکتورسازی تبریز گفت: بنده صحبت هایی را که ایشان تا ساعت 16:30 بیان کردند را مطالعه کردم، بهرحال ایشان 7 ، 8 ماه است که مدیرعامل باشگاه شده است و من هم قبلا عنوان کرده ام که تیمی که نایب قهرمان لیگ برتر می شود حتما از نظر مدیریتی هم عملکرد خوبی داشته است، هرچند در مطالبی که ایشان عنوان کردند صحبت ها خیلی متوجه دوران حضور بنده نبود.


وی ادامه داد: مردم انتظار داشتند ایشان در شرایط فعلی، در مصاحبه اش از شرایط تیم بگوید و صحبت هایی در رابطه با اینکه چطور در دقایق پایانی قهرمانی را از دست دادند حرف بزند، از احقاق حق تیم تراکتورسازی صحبت کند، نه اینکه بخواهد این مطالب را عنوان کند، این مطالب اصلا در حوصله مردم نیست. مردم الان می خواهند بدانند حق و حقوق تراکتورسازی چه شد نه اینکه در مورد گذشته کالبدشکافی این ایشان را بشنود.

مدیرعامل سابق تراکتورسازی ادامه داد: بنده برای تمامی مدیران این تیم احترام ویژه قائلم، بهرحال تراکتورسازان بعد از حضور در لیگ برتر، سه بار عنوان نائب قهرمانی لیگ برتر و یکبار نیز قهرمانی جام حذفی را به دست آورده اند و این مقام ها بیهوده به دست نیامده است.

او ادامه داد:آقای عباسی به دلیل اینکه دچار فشار مالی و هواداران شده است گذشته ها را نقد می کند، در حالیکه ایشان باید بیایند و دوران خود را بیان کند. بله، ایشان خوب پول آورده است و من هم قبول دارم اما باید در مورد خیلی مسایل دوران مدیریتی خود صحبت کند.

جعفری در ادامه گفت: زمانی که بنده آمدم تیم بیش از 4 میلیارد بدهی داشت و اصلا هم شرایط ای اف سی را نداشت، البته این حرف را در نقد مدیر قبل از خودم نمی زنم چرا که هر باشگاهی شرایط خود را دارد و طبیعی است که وقتی پول کافی نباشد بدهی بوجود می آید، در آن شرایط هم این موضوع یک چیز کاملا عادی بود، اما بهرحال این شرایط بود، الان که ایشان می گوید در گذشته شرایط مالی شفاف نبوده است برای بنده بسیار تعجب آور است چون فکر می کنم عدم شفافیت مالی در شرایط فعلی بسیار بیشتر از گذشته است.

وی در پایان گفت: آقای عباسی که انسانی خداجو است نباید از بندگان خدا بترسد، بنده از ایشان خواهشمندم در حضور همین اصحاب رسانه که امروز در بین شان بود، یک مناظره بگذارند تا با یکدیگر بنشینیم و در رابطه با اتفاقات قبل و فعلی تراکتورسازی مناظره کنیم تا مردم متوجه حقایق شوند. از ایشان خواهش می کنم به این درخواست بنده جواب مثبت دهند. اگر لازم باشد از آقایان شفق، زینی زاده و نظمی هم خواهش می کنم حضور پیدا کنند.

 

دیدگاه‌ها