کد خبر : 1243892 | 10 خرداد 1394 ساعت 18:15 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

در گفتگو با وبسایت بوندسلیگا

دی بروین: مالاندای فقید، الهام بخش قهرمانی شد

تیم فوتبال ولفسبورگ به لطف درخشش کوین دی بروین، ستاره بلژیکی خود، شب گذشته موفق شد در فینال جام حذفی آلمان، دورتموند را 3-1 شکست داده و قهرمان شود.

دی بروین: مالاندای فقید، الهام بخش قهرمانی شد
به گزارش "ورزش سه"، این اولین قهرمانی ولفسبورگی ها در جام حذفی بود و بدین ترتیب آنها فصل درخشان خود را تکمیل کردند. دی بروین که زننده گل دوم ولفسبورگ به دورتموند بود، معتقد است که پس از مرگ جونیور مالاندا ( ژانویه گذشته به علت تصادف ماشین)، بازیکنان ولفسبورگ برای رقم زدن یک فصل فوق العاده هم قسم شده و با انگیزه تر در میادین حاضر شده اند.

بازیکنان ولفسبورگ شب گذشته پیراهن هایی برای یادبود ستاره 21 ساله بلژیکی فقید باشگاهشان به تن کرده بودند. دی بروین در گفتگو با وبسایت بوندسلیگا گفت:" بازی بزرگی برای ما بود. 20 دقیقه اول خوب بازی نکردیم اما در ادامه کار شرایط را عوض کردیم. 3-1 نتیجه خوبی برای ما بود؛ هرچند که در نیمه دوم حتی می توانستیم گل چهارم را هم به ثمر برسانیم.
فکر می کنم روح جونیور مالانگا در این بازی و در کل نیم فصل دوم به کمک ما آمد و الهام بخش قهرمانی ما در جام حذفی شد. او همیشه در یاد من خواهد بود و در بازی های اینچنینی به من نیروی مضاعفی می بخشد."

دیدگاه‌ها