کد خبر : 1243898 | 10 خرداد 1394 ساعت 19:05 | 121.7K بازدید | 0 دیدگاه

روزگار عجیب بازیکن سابق پرسپولیس

سعید حلافی، بازیکن سابق پرسپولیس که به دلیل مشکل کارت پایان خدمت مجبور شد به پادگان برود حالا برای امرار معاش، یک مغازه فلافلی افتتاح کرده است!

روزگار عجیب بازیکن سابق پرسپولیس
به گزارش "ورزش سه"، سعید حلافی که با نفت آبادان به سطح اول فوتبال ایران رسید و سپس به پرسپولیس، داماش و پیکان پیوست ، این روزها به پادگان می رود و البته مغازه ای افتتاح کرده است. مغازه ای با نام فلافل سلف آبادان! حلافی در این مورد می گوید:« زندگی سخت است و من هم مدتهاست که پولی از تیمی نگرفته ام. سال قبل از پیکان طلبکارم و الان هم فقط حقوق 60 هزار تومانی سربازی را می گیرم. به همین دلیل مجبور شدم این کار را انجام بدهم. در آمد مغازه بد نیست. خدا را شکر باعث شده تا دست مان به دهان مان برسد. خیلی از هم تیمی هایم به مغازه می آیند و برخی تماشاگران پرسپولیس هم به ما لطف دارند و سری می زنند. مرا دلداری می دهند و دلم را به همین اتفاق ها خوش کرده ام.»

حلافی در مورد شرایط فوتبالی اش بعد از مشکلات سربازی می گوید:« تازه داشتم جان می گرفتم که اجازه بازی به من نداردند. در نیروی زمینی یک بازی انجام داده و یک گل زدم اما گفتند که باید به پادگان بروم. پادگان ما در پرندک است. می روم و می آیم. در نبودم هم مغازه را به برادرم سپرده ام. الان 9 ماه از خدمتم گذشته و امیدوارم با چند ماهی که پدرم در جبهه بوده بتوانم از ابتدای فصل آینده بازی کنم. دوران سختی را گذراندم ولی امیدوارم که اوضاع مناسب شود و من هم بتوانم دوباره بازی کنم.

دیدگاه‌ها