کد خبر : 1243906 | 10 خرداد 1394 ساعت 19:22 | 39.2K بازدید | 1 دیدگاه

علت لغو جلسه هیات مدیره استقلال مشخص شد

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران علت تعویق در برگزاری جلسه هیات مدیره این باشگاه را که قرار بود فردا (دوشنبه) برای انتخاب سرمربی فصل آینده تیم فوتبال استقلال برگزار شود، تشریح کرد.

علت لغو جلسه هیات مدیره استقلال مشخص شد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایرنا، کامران صاحب پناه عصر علت تعویق در برگزاری جلسه هیات مدیره مشخص نبودن ترکیب اعضای هیات مدیره خواند و گفت: تا زمانی که تکلیف ترکیب هیات مدیره مشخص نشود نمی توان تصمیم گیری کرد، علت برگزار نشدن جلسه هیات مدیره نیز نیز مشخص نبودن ترکیب هیات مدیره استقلال است.

 این عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران اضافه کرد: با توجه به مسایل پیش آمده و تغییر و تحولات ایجاد شده و اینکه از یک سو وزارت ورزش و از سوی دیگر اداره کل تربیت بدنی مدعی است، باید ترکیب جدید هیات مدیره باشگاه مشخص شود.

صاحب پناه تاکید کرد: هر چند احکام صادره برای اعضای هیات مدیره، مدت دار نیست اما باید احکام همین اعضا تمدید شود یا اعضای جدید مشخص شوند.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران با بیان اینکه این وضعیت به ضرر هواداران و تیم استقلال است، گفت: به طور قطع از دست رفتن زمان به باشگاه لطمه می زند اما این موضوع دست اعضای هیات مدیره نیست و تصمیم گیرندگان در آن نقش دارند.

صاحب پناه در پاسخ به این سئوال که به نظر وی سرمربی فصل آینده استقلال باید داخلی باشد یا خارجی گفت: اگر بتوان سرمربی خارجی در سطح بالا جذب کرد، بسیار خوب است زیرا تحول ایجاد می کند اما اگر هم نشود باید از بین گزینه های داخلی و با بررسی تمامی جوانب، بهترین فرد انتخاب شود.

طبق اعلام قبلی باشگاه استقلال تهران قرار بود جلسه هیات مدیره این باشگاه برای انتخاب سرمربی فصل آینده آبی پوشان پایتخت، فردا(دوشنبه) برگزار شود اما به تعویق افتاد.

دیدگاه‌ها