کد خبر : 1244089 | 11 خرداد 1394 ساعت 15:12 | 87.6K بازدید | 0 دیدگاه

در کتاب زندگی نامه اش

افشاگری گلر سابق رئال علیه مورینیو

یرزی دودک، دروازه بان لهستانی سابق رئال مادرید، در کتاب زندگی نامه اش که هفته گذشته منتشر شد، بر علیه مورینیو اقدام به افشاگری کرد.

افشاگری گلر سابق رئال علیه مورینیو
به گزارش "ورزش سه"، دودک که بین سال های 2007 تا 2011، ذخیره ایکر کاسیاس در رئال مادرید بود، در کتاب جدید خود فاش ساخته است که ریشه همه اختلافات مورینیو با بازیکنان رئال مادرید از کجا نشات می گرفته و بدبینی های ادمه دار آقای خاص از کجا شروع شده است.

دودک که به دلیل اختلاف با مورینیو، سال 2011 رئال را ترک کرد می گوید:" همه چیز از فینال کوپا دل ری سال 2011 مقابل بارسلونا شروع شد(پیروزی 1-0 رئال). چهار روز قبل از شروع بازی، روزنامه ها از لو رفتن ایده جدید مورینیو مبنی بر حضور په په در خط میانی برای مهار مسی نوشتند. مساله ای که خشم مورینیو را به دنبال داشت و او از همان زمان به وجود جاسوس در رختکن رئال شک کرد.

او در پایان تمرین همان روز، در رختکن با صدای بلند فریاد زد کدام یک از شما جاسوس هستید؟ گرانرو! تو جاسوسی؟ در این لحظه مورینیو روزنامه را در حضور همه بازیکنان،جلوی صورت گرانرو گرفت. اقدامی که شگفتی همه ما را به دنبال داشت.

مسائلی که بعد ها بین او و بازیکنان رئال پدید آمد، در ادامه تردید های او به صداقت بازیکنانش بود. مورینیو یک مربی بسیار متکبر و البته با دانش بالاست. شیوه صحبت کردن او با برخی بازیکنان نیز از ادب و نزاکت به دور بود."

دیدگاه‌ها