کد خبر : 1245333 | 18 خرداد 1394 ساعت 13:51 | 16.2K بازدید | 1 دیدگاه

با تونی صحبت‌های خوبی داشتیم

عباسی: بیکار باشم به مناظره با جعفری می‌روم

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی می‌گوید به دلیل مشغله کاری به احتمال زیاد به مناظره با محمد حسین جعفری نمی‌رود.

عباسی: بیکار باشم به مناظره با جعفری می‌روم

 


به گزارش"ورزش سه" و به نقل از ایسنا سعید عباسی، در پاسخ به این سوال که آیا به مناظره با جعفری می‌رود یا نه، اظها‌ر کرد: من الان در مجمع فدراسیون فو‌تبا‌ل بودم و در تهران حضور دارم. اگر بیکار باشم قبول می‌کنم که به مناظره بروم. فعلا خیلی کار دارم که باید آنها را انجام دهم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اخیرا با تونی برای سال بعد صحبتی کرده است، بیا‌ن‌ کرد: دیشب با تونی صحبت کردم و به زودی به ایران می‌آید. او برای ادامه کار با ما مشکلی ندارد و درباره مباحث نقل و انتقالات هم صحبت‌های خوبی داشتیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است ذوالفقاری سرپرست این باشگاه را تغییر دهد، گفت: برای تغییرات افراد باید مستنداتی در اختیارمان باشد مثل ضعف عملکرد. بی خود و بی دلیل نمی‌توان تغییری ایجاد کرد. البته برخی تغییرات در کادرفنی اتفاق می افتد اما درباره آقای ذوالفقاری قرار نیست فعلا اتفاقی بیفتد و ما با ایشان کار می‌کنیم.

وی در پایان و در پاسخ به این سوال که چه زمانی استارت تراکتورسازی برای فصل بعد زده می‌شود، عنوان کرد: ما همین الان هم مشغول هستیم و با آمدن تونی کار را به صورت جدی‌تر دنبال می‌کنیم؛چرا که ما همین الان هم در حال رایزنی برای نقل و انتقالات هستیم.

 

دیدگاه‌ها