کد خبر : 1245395 | 18 خرداد 1394 ساعت 17:25 | 67.2K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری پس از مراسم معارفه

ویدال: پیوستن به بارسلونا تحقق یک رویا بود

الکس ویدال، مدافع راست سابق سویا، امروز با رقم 22 میلیون یورو بصورت رسمی به بارسلونا پیوست و مراسم معارفه او نیز ساعتی پیش در نوکمپ برگزار شد. 4 میلیون یورو طبق شروطی خاص که در قرارداد آمده به سویا پرداخت خواهد شد.

ویدال: پیوستن به بارسلونا تحقق یک رویا بود
به گزارش "ورزش سه"، ویدال که خود یک کاتالان است، پس از حضور در زمین چمن نوکمپ، وارد سالن کنفرانس ورزشگاه شد و در نشستی خبری شرکت کرد. او به خبرنگاران گفت:" به خانه ام برگشته ام.پیوستن به بارسا تحقق یک رویا بود. فکر می کنم در بهترین زمان ممکن به بارسلونا آمده ام. چرخه موفقیت آمیز جدیدی در این باشگاه شروع شده است.

بخاطر کیفیت بازی هایم است که الان اینجا هستم.این مهمترین مساله از نظر من است. آرزو داشتم امسال به تیم ملی دعوت شوم که چنین شد. پس از اتمام فصل نیز می دانستم که شانس زیادی برای پیوستن به بارسلونا دارم. خوش شانس بودم که همه چیز خیلی سریع پیش رفت. همیشه آرزو داشتم در سطح بالایی فوتبال بازی کنم. تا بدینجا حضور در تیم های زیادی را تجربه کرده ام اما امیدوارم بارسلونا آخرین تیمی باشد که در آن بازی خواهم کرد."

ویدال در مورد اینکه با انریکه صحبت کرده است یا خیر گفت:" بله با انریکه صحبت کرده ام. اگر با او صحبت کرده ام، به این دلیل بوده که اطمینان داشتم او فصل بعد هم سرمربی بارساست."

ویدال در پاسخ به این سوال که به دلیل محرومیت بارسلونا از سوی فیفا، باید تا ژانویه 2016 برای بازی کردن در این تیم صبر کند گفت:" وقتی که شانس پوشیدن پیراهن بارسا نصیبم شد، به این فکر نمی کردم و برایم مهم نبود که باید چند ماه به دور از میادین باشم.
در این مدت فرصت خوبی دارم تا با تلاش بیشتر، کیفیت بازی خودم را بالاتر ببرم.قرار است در این مدت، برنامه ویژه ای به من داده شود. مشکلی نیست؛ چون ریتم و فیزیک بدنی من طوری است که کمتر مصدوم می شوم. تا ژانویه به خوبی خودم را آماده بازی خواهم کرد."

دیدگاه‌ها