کد خبر : 1245593 | 19 خرداد 1394 ساعت 18:38 | 38.3K بازدید | 1 دیدگاه

تشکری: پرچم هنوز بالاست

آرمین تشکری، سرعتی زن سابق تیم ملی والیبال ایران که به دلیل مشکلات شخصی در لیگ جهانی غایب بود الان بیشتر از هر موقع جای خالی اش حس می شود ولی او معتقد است : هنوز اتفاق بدی برای تیم ملی نیافتاده و پرچم هنوز بالاست.

تشکری: پرچم هنوز بالاست
به گزارش "ورزش سه"، با مصدومیت سامان فائزی چهره های جدیدتری پا به تیم ملی گذاشتند و حالا صنوبر و شفیعی کنار موسوی و غلامی مدافعین وسط ایران را تشکیل می دهند. علی نادی به دلیل مصدومیت و حامد رضایی به همراه آرمین تشکری به دلیل مشکلات خانوادگی از تیم ملی جدا ماندند و حالا فائزی هم به تهران برگشت تا پست دفاع وسط تیم ملی بیشتر از همیشه با کمبود بازیکن همراه باشد.

به نظر می رسد حالا نبود تشکری در تیم ملی بیشتر از همیشه احساس شود و در روزهایی که ایران کمتر دفاع می کند می توانست مهره موثری باشد اما ایران صبح سه شنبه با حداقل مهره های موجود در این پست به کازان رسید و باید حساس ترین بازی دور رفت خود را با شرایطی نه چندان مطلوب برگزار کند.

تشکری در گفت و گو با "ورزش سه " از روزهای دوری اش از تیم ملی می گوید:

دوست داشتم کمک کنم اما حسرت نمی خورم
او در ابتدا در مورد مصدومیت های پی در پی سرعتی زن ها و کمبود بازیکن در این پست گفت : خیلی دوست داشتم با بچه ها بودم و کمک می کردم. فقط من اینطور نیستم و همه دوست دارند به تیم ملی کشورشان کمک کنند اما من واقعا نمی توانستم و الان در شرایط بسیار سختی بازی ها را دنبال می کنم. خیلی وقت ها دوست داشتم در زمین بودم و کاری می کردم اما شرایط این طور است و فقط می توانم برای بچه ها دعا کنم. حسرت نمی خورم چون نمی توانستم کنار تیم ملی باشم اما ناراحت هستم.

با یک برد همه چیز درست می شود
اینکه ایران خوب سرویس نمی زند، در دفاع مثل همیشه نبوده و کلا توقعات را برآورده نکرده است را تشکری هم قبول دارد اما او معتقد است : لامصب باخت خیلی چیز بدی است و با خودش چیزهای خوبی همراه ندارد. با یک برد تمام این اتفاقاتی که الان میبینیم حل می شود. بچه ها خوب سرویس می زنند، خوب دفاع می کنند و جنگنده تر می شوند اما باید تیم یک بازی را ببرد تا به خودش بیاید. بچه ها همان همیشگی نیستند ولی من مطمئنم روسیه را می بریم و تیم همانی می شود که مردم می خواهند.


می توانیم روسیه را ببریم
شماره ١٥ سابق تیم ملی در مورد بازی با روسیه می گوید : بازی با روسیه همیشه برای ایران سخت بوده و این بار هم اوضاع مثل گذشته است. فیزیک های عجیبی دارند و ارتفاع اسپک شان خیلی بالا است و اگر دریافت به پاسورشان برسد ببنید چه بشود شانسی دفاع کنیم ولی در شرایط معمولی دست بازیکنان به آنها نمی رسد. لامصب روسیه است اما بازهم می توانیم در این بازی آنها را ببریم چون سعید معروف انگیزه زیادی برای این بازی دارد و اگر توجه کنید ایران در بازی دوم مقابل لهستان چه قدر بهتر نسبت به بازی اول آمریکا توپ زدند. قطعا تیم در بازی با روسیه بهتر هم بازی می کند و با یک برد خیلی چیزها عوض می شود.

پرچم بالاست
اما اینکه ایران به دور بعد صعود می کند یا نه دغدغه بسیاری از والیبالی ها است. تشکری در این مورد می گوید : هنوز اتفاقی رخ نداده و هنوز پرچم بالاست. مردم دوست دارند ایران در تمام بازی ها برنده باشد و این حق آنهاست اما شما ببینید چند وقت است بازیکنان خانواده هایشان را ندیدند و چه راه های سختی را می روند. ما سومین حضورمان در لیگ جهانی را تجربه می کنیم و با تیم هایی همگروه هستیم که سالهاست در این رقابت ها حاضرند. نباید فشار را روی تیم ملی زیاد کرد و باید اجازه داد بازیکنان در آرامش به حد ایده آل شان برسند. حالا تمام این تیم ها باید برگردنند و در ایران هم بازی کنند که آن وقت بردن ایران در ورزشگاه آزادی کار راحتی نیست.

دیدگاه‌ها