کد خبر : 1245905 | 21 خرداد 1394 ساعت 16:21 | 35.8K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با مارکا

زامورانو: مسی هم روزهای بد دارد

ایوان زامورانو، ستاره شلیلیی سابق رئال مادرید، معتقد است که تیم ملی شیلی در کنار آرژانتین، شانس بالایی برای قهرمانی در کوپا امریکا خواهد داشت.

زامورانو: مسی هم روزهای بد دارد
به گزارش "ورزش سه"، زامورانو که بازی برای سویا، رئال مادرید و اینتر را در کارنامه دارد، بسیار امیدوار است تا میزبانی کوپا آمریکا به کمک تیم ملی شیلی آمده و این تیم بتواند برای اولین بار قهرمان این تورنمنت شود.

او به مارکا گفت:" شیلی مجموعه ای از بازیکنان بزرگ و باتجربه در اختیار دارد که در بهترین تیم های اروپایی بازی می کنند. این مجموعه لیاقت این را دارند تا قهرمان کوپا آمریکا شوند. این یک واقعیت است که ما هرگز در سطح ملی افتخاری کسب نکرده ایم و حالا وقت این کار رسیده است. با این حال، بازیکنان بزرگی در بهترین تیم های اروپایی داریم که غرور و شخصیت خاصی به فوتبال شیلی در اروپا داده اند."

زامورانو در مورد شانس آرژانتین با مسی برای قهرمانی گفت:" آرژانتین بدون شک یکی از شانس های قهرمانی است. این تیم مسی را دارد که در حال حاضر بهترین بازیکن دنیاست اما یک بازیکن به تنهایی نمی تواند تیمی را قهرمان کند. مسی هم روزهای بدی داشته و خواهد داشت. بخصوص همراه تیم ملی کشورش حتی یک جام هم به دست نیاورده است."

دیدگاه‌ها