کد خبر : 1246095 | 22 خرداد 1394 ساعت 16:24 | 38.1K بازدید | 0 دیدگاه

هم پستی های من زورشان به من نرسید

کعبی: واقعا در 16سالگی در تیم‌ملی بازی کردم

حسین کعبی با 16 سال 143 روز جوان ترین بازیکن تاریخ تیم ملی فوتبال ایران محسوب می شود.

کعبی: واقعا در 16سالگی در تیم‌ملی بازی کردم
حسین کعبی اعتقاد دارد فوتبالش را مدیون کسانی که در 16 سالگی به او میدان دادند و در همین رابطه گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد:

مدیون کاشفانم هستم
باید از کسانی که من را کشف کردند،تشکر کنم. آنها استعداد من را کشف کردند و در همان سن و سال به من بازی دادند.من باید از وینکو بگوویچ، حسین فرکی،همایون شاهرخی و محمد دادکان که برایم پدی بود، تشکر کنم چون مدیون شان هستم. حسین کعبی با اعتماد این مربیان 94 بازی ملی دارد و و تا آخر عمر مدیون شان هستم.

واقعا 16 سالم بود
صد در صد در آن زمان من واقعا 16 سالم بود. کسانی که پرچم ایران برایشان مهم است این بحث ها را مطرح نمی کنند. بعضی ها نمی توانند ببینند یک بازیکن شهرستانی به اینجا رسیده و با شخت ترین شرایط 94 بازی ملی دارد. هم پستی های من زورشان به من نرسید و کسانی که نمی توانند من را ببینند این حرف ها را می زنند چون من واقعا 16 سالم بود.من با حرف حسین کعبی نشدم و خودم را با فوتبال نشان دادم.هر کسی می خواهد حرف بزند برایم مهم نیست.

فوتبال ایران را نمی بینم
من فقط فوتبال اروپا را می بینم و لیگ خودمان را دنبال نمی کنم و فقط دلم به حال این فوتبال می سوزد.اصلا خبر ندارم در فوتبال چه می گذرد و از طریق دوستانم اخبار را پیگیری می کنم. من خیلی خوشحالم که بیرانوند و جهانبخش از لیگ انگلیس پیشنهاد دارند و خدا به دل پاک نگاه می کند.من فوتبال را گاهی اوقات به خاطر دوستانم مثل رضا عنایتی و مهدی رجب زاده نگاه می کنم. چون تمرین آنها مثل بازی رسمی است و فوتبال سالم بازی می کنند.

دیدگاه‌ها