کد خبر : 1246143 | 22 خرداد 1394 ساعت 19:54 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

قهرمانی بیابانگرد، تقوی مقابل یزدانی حاضر نشد

نفرات برتر اوزان 65 کیلوگرم کشتی آزاد و 71 کیلوگرم کشتی فرنگی مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی مشخص شدند.

قهرمانی بیابانگرد، تقوی مقابل یزدانی حاضر نشد
به گزارش "ورزش سه" از فارس، در ادامه مسابقات مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی که از صبح روز گذشته (پنجشنبه) در سالن شهید بهشتی مشهد آغاز شده است بعد از برگزاری مسابقات مراحل مقدماتی نفرات راه یافته به فینال مشخص شدند و از ساعت 16 عصر امروز برای تعیین قهرمانان اوزان مختلف به مصاف هم رفته‌اند.

* محمدی عنوان نخست را از آن خود کرد
در فینال دوم وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد سیداحمد محمدی با نتیجه 12 بر 2 مقابل علی‌اصغر جبلی به برتری دست یافت و با توجه به پیروزی 7 بر صفر در مسابقه اول فینال در عصر امروز به عنوان قهرمانی دست یافت.

* بیابانگرد قهرمان شد
در فینال سوم وزن 71 کیلوگرم کشتی فرنگی نیز افشین بیابانگرد که روز گذشته در مرحله مقدماتی فرشاد بلفکه را با نتیجه 9 بر صفر شکست داده بود، امروز در دیدار فینال دوم با نتیجه 4 بر 3 مغلوب حریفش شد تا تکلیف قهرمان این وزن نیز به مسابقه سوم کشیده شود، اما این بیابانگرد بود که با وجود گمانه‌زنی‌ها بر غیبتش در رقابت سوم، مقتدرانه و با نتیجه قاطع 14 بر 4 در یک دیدار جذاب بلفکه را شکست داد و عنوان نخست را از آن خود کرد.

* گرایی به زیدوند باخت
در فینال دوم وزن 66 کیلوگرم کشتی فرنگی نیز مهدی زیدوند در حالی‌که فینال اول را با نتیجه 2 بر صفر به محمدعلی گرایی واگذار کرده بود در مسابقه دوم با نتیجه 9 بر صفر از سد گرایی گذشت تا تکلیف قهرمان این وزن به مسابقه سوم کشیده شود.

* تقوی مقابل یزدانی حاضر نشد
در وزن 70 کیلوگرم کشتی آزاد نیز مهدی تقوی که عصر امروز در فینال اول با نتیجه 6 بر 4 مغلوب حسن یزدانی شده بود در فینال دوم مقابل حریف حاضر نشد.

* باباجان‌زاده به نوری باخت
در فینال دوم وزن 130 کیلوگرم کشتی فرنگی نیز بشیر باباجان‌زاده در حالی‌که مسابقه نخست را با نتیجه 2 بر صفر از مهدی نوری برده بود در فینال دوم با نتیجه 2 بر 2 مغلوب حریفش شد تا تکلیف قهرمان این وزن به مسابقه سوم کشیده شود.

دیدگاه‌ها