کد خبر : 1246554 | 24 خرداد 1394 ساعت 18:20 | 15.8K بازدید | 1 دیدگاه

آذرگون:

محجوب یک شبه نمی‌تواند تصمیمش را تغییر دهد

عضو هیات مدیره باشگاه ملوان انزلی گفت: سیروس محجوب برای کناره‌گیری رسمی از ملوان چند بار نامه نوشت.

محجوب یک شبه نمی‌تواند تصمیمش را تغییر دهد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، محمود آذرگون در مورد شایعه‌ بازگشت سیروس محجوب به ملوان، گفت: ایشان از سمت خود در باشگاه ملوان استعفا کرد و چندین بار نامه نوشت و به طور رسمی خواهان کناره‌گیری از ملوان شده بود و اکنون نیز تصمیم‌گیرندگان با استعفای او موافقت کرده‌اند.

وی ادامه داد: البته محجوب هنوز سهامی که به نامش است را واگذار نکرده که این روند انتقال سهام یک پروسه قانونی و زمان‌بر است. اما ایشان بارها در مصاحبه‌هایش اعلام انصراف کرد و حتی نامه هم زد. بنابراین نمی‌شود که یکباره و در یک شب بخواهد تصمیمش را برگرداند.اینکه محجوب برای باشگاه ملوان در فصل گذشته زحمت کشیده و هزینه‌های باشگاه را پرداخت کرده شکی نیست و ما قدردان زحماتش هم هستیم اما ایشان خواهان جدایی از باشگاه ملوان بودند و این تصمیم هم مصوب شد.

وی در مورد اینکه وضعیت باشگاه ملوان چه خواهد شد ، گفت: باید در کمترین زمان وضعیت باشگاه مشخص شود و ما از دنیا مالی خواهش می‌کنیم برای کمک به ملوان قدم پیش بگذارد.

سخنگوی باشگاه ملوان در مورد اینکه اگر دنیامالی حاضر به بازگشت به ملوان نشود چه خواهد شد، گفت: با شناختی که از ایشان داریم می‌دانیم او با تمام توان به ملوان کمک خواهد کرد و ملوان را تنها نمی‌گذارد.

آذرگون در مورد اینکه تمرینات چه زمانی آغاز خواهد شد و بازیکنان تیم بلاتکلیف هستند چون پولی دریافت نکرده‌اند، گفت: برخی از بازیکنان تیم ملوان سرباز هستند و در تمرینات شرکت خواهند کرد. دیگر بازیکنان تیم هم به ملوان علاقمند هستند و قطعا در تمرینات شرکت خواهند کرد و زمان شروع تمرینات را کادرفنی اعلام می‌کند.

دیدگاه‌ها