کد خبر : 1246716 | 25 خرداد 1394 ساعت 14:50 | 7.4K بازدید | 4 دیدگاه

خاطرات خوبی با سیاه جامگان دارم

مهاجری: جدایی ام ربطی به مسائل مالی ندارد

رضا مهاجری مربی سیاه جامگان ابومسلم با مسوولان باشگاه برای ادامه همکاری، به توافق نرسید.

مهاجری: جدایی ام ربطی به مسائل مالی ندارد
مهاجری به خبرنگار "ورزش سه" گفت: بعد از مذاکراتی که در دو روز گذشته با مسوولان باشگاه داشتم در نهایت هر دو طرف به این نتیجه رسیدیم که بهتر است قطع همکاری کنیم.

او ادامه داد: شاید الان ذهن همه به این سمت برود که درخواست های مالی من باعث این جدایی شده است. شاید کسی باور نکند من در این سالها هرگز راجع به مسائل مالی صحبت نکردم و از دلم برای سیاه جامگان کار کردم.

وی با اشاره به صحبت های عباسی گفت: شاید خیلی ها با من تماس گرفته باشند اما من به همه مدیرعاملان گفته ام تا زمانی که تکلیفم با سیاه جامگان مشخص نشود با هیچ تیمی وارد مذاکره نخواهم شد. برای خود من هم سخت است بعد از 4 سال حالا که تیم به لیگ برتر آمده و دوست داشتم تجربه لیگ برتر را داشته باشم از این تیم جدا شوم اما فکر می کنم اینطوری برای همه بهتر باشد که مدتی از هم جدا باشیم.

مربی سابق سیاه جامگان که دوست نداشت در مورد بودجه 7 میلیاردی این باشگاه صحبت کن ادامه داد: الان دیگر نمی خواهم به گذشته برگردم. مهم این است که ما به تفاهم نرسیده ایم. این جدایی برای من سخت بود و حالا هم دوست ندارم در مورد بودجه که کافی بوده یا نه و یا اینکه بازیکنان پولی گرفته اند،حرف بزنم و می خواهم از صمیم قلب برای سیاه جامگان آرزوی موفقیت بکنم.

او در پایان گفت: من از دو باشگاه استقلال اهواز و مخصوصا سیاه جامگان خاطرات بسیار خوبی دارم و هر کجا باشم برای این دو تیم آرزوی موفقیت می کنم و دوست دارم خاطرات خوبی برای همه باقی بماند.

دیدگاه‌ها