کد خبر : 1246909 | 26 خرداد 1394 ساعت 15:45 | 58.4K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با Sport1

ایلگنر: رونالدو معضل بزرگ بنیتس خواهد بود

بودو ایلگنر، دروازه بان آلمانی سابق رئال مادرید، معتقد است که بنیتس نمی تواند به سادگی رونالدو را حتی به بهانه استراحت دادن، نیمکت نشین کند.

ایلگنر: رونالدو معضل بزرگ بنیتس خواهد بود
به گزارش "ورزش سه"، رافا بنیتس، مربی جدید رئال را همه به عنوان مربی ای که به استفاده از سیستم چرخشی اعتقاد دارد می شناسند و او حتی از نیمکت نشین کردن ستارگان تیمش نیز ابایی ندارد. ستارگان تیم بعدی او نیز غول هایی چون رونالدو و گرت بیل هستند.ستارگانی بیگانه با نیمکت نشینی.

بودو ایلگنر که در اواسط دهه 90 به رئال مادرید پیوست و با این تیم در سال 1998، قهرمان اروپا نیز شد، در همین رابطه به اسپورت 1 گفت:" رونالدو می تواند برای بنیتس به یک معضل بزرگ تبدیل شود. بنیتس به استفاده از سیستم چرخشی اعتقاد دارد و در مصاحبه هایش نیز به این مساله اذعان داشته است.
او برای محقق کردن این برنامه اش، باید رونالدو و بیل را نیز در چندین بازی برای تجدید قوا و استراحت کردن نیمکت نشین کند. در این مورد به اعتقاد من، بنیتس با رونالدو به مشکل برخورد خواهد کرد. فکر می کنم او باید برای پیاده کردن این برنامه، جانب احتیاط را رعایت کند . این مهمترین چالش او در رئال خواهد بود."

ایلگنر در مورد اخراج آنچلوتی گفت:" فکر می کنم آنچلوتی باید یک فصل دیگر نیز در رئال می ماند. او این شایستگی را داشت. فصل گذشته بسیاری اتفاقات به ضرر او رخ دادند. فروش آلونسو و دی ماریا به ضرر رئال در طول فصل شد و در این زمینه آنچلوتی مقصر نبود.ببینیم بنیتس به عنوان جانشین او چه خواهد کرد."

دیدگاه‌ها